Campanie pentru consum responsabil de alcool și comportament responsabil în trafic

Date:

În contextul Cupei Mondiale de Fotbal 2022, Bergenbier SA, parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează cu sprijinul Uber, companie globală de servicii de mobilitate personalizată, campania „Suporteri responsabili în trafic”, al cărei scop îl reprezintă „conștientizarea importanței consumului responsabil de alcool, educarea și creșterea gradului de responsabilizare în rândul consumatorilor de bere, respectiv descurajarea condusului sub influența alcoolului”. 

Campania face parte din platforma „Prietenii știu să fie responsabili”, proiect lansat de Bergenbier anul acesta care, pe lângă acțiuni concrete de responsabilitate socială, cuprinde și a treia ediție a Raportului de Sustenabilitate pentru anul 2021.

Alexandra Barroso

Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director al Bergenbier SA: „Suntem o companie care face eforturi constante pentru un comportament responsabil în jurul nostru, în special consumul responsabil de alcool. Printr-un efort sinergic a luat naștere și parteneriatul cu Uber, una dintre cele mai importante companii de ride hailing din România și nu numai, cu ajutorul căreia vom reuși să transmitem mesajul nostru comun: responsabilitatea și toleranța zero pentru alcool la volan. Prin campania Suporteri Responsabili în Trafic, continuăm efortul inițiativelor din trecut în privința prevenirii condusului sub influența alcoolului și ne dorim să creștem gradul de responsabilizare în rândul consumatorilor de bere, încurajând totodată și un comportament responsabil în trafic. Iar anul acesta ne bucurăm să avem ca partener Uber, o companie care împărtășește aceleași principii de responsabilitate în trafic.” 

Ana Maria Borlovan, Country Operations Manager Uber Romania, Slovakia and The Baltics: „Uber este un susținător binecunoscut al comportamentelor responsabile în trafic. Suntem mândri că tehnologia noastră și șoferii care conduc cu Uber din România și nu numai pot oferi o alternativă pentru momentele în care oamenii sunt nevoiți să lase mașinile personale acasă. Suntem bucuroși că împreună cu Bergenbier, prin „Suporteri Responsabili în Trafic”, ajutăm la amplificarea unui mesaj atât de important. Cu accesul la opțiuni de transport alternativ, cum este și Uber, nu există scuze pentru condusul în stare de ebrietate.”

 Pe parcursul Campionatului Mondial de fotbal, promovarea campaniei în mediul online va fi susținută de influencerii Ami, Bianca Purcărea, Bogdan Dracea, Bogdan Mălăele, cu sprijinul Uber fiind oferite, prin concurs, 600 de coduri de reducere în valoare de 25 lei fiecare. Concursul se va desfășura în două etape: în prima săptămână și în ultima săptămână a Cupei Mondiale de Fotbal 2022. Mai multe detalii despre concurs pot fi consultate pe platforma Prieteni Responsabili.

Organizatorii subliniază că „inițiativele de responsabilitate socială Bergenbier sunt axate pe trei mari direcții: oameni responsabili, grija față de planetă și consumul responsabil de alcool. De-a lungul timpului, compania a lansat și alte inițiative similare, precum campania Fără alcool la volan, desfășurată alături de Asociația Berarii României, în parteneriat cu Poliția Română. De asemenea, împreună cu aceeași asociație compania a lansat #Alcoolulnutefacemare, parte din angajamentul Bergenbier de lungă durată, privind combaterea consumului de alcool în rândul minorilor”. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Top 10 motive pentru care totul electric este o idee proastă

Politicienii și oficialii guvernamentali de la fiecare nivel par...

Boeing pierde teren în fața Airbus, dar transportul aerian își revine

După pandemie, sectorul transportului aerian a revenit în forță,...