Cea mai de încredere marcă de carne în funcție de preferințele părinților

Date:

Brandul Fragedo a fost distins pentru  a patra oară la rând, cu premiul pentru Cea mai de încredere marcă de carne (pui, porc, vită), la summitul Forbes Brands for Kids. Titlul a fost acordat pe baza studiului realizat de Forbes România și de Institutul D&D Research, fiind investigate siguranța, calitatea și încrederea de care se bucură produsele pentru copii.

Theodora Popa, vicepreședinte Transavia: „Pentru noi, a produce şi a pune în vânzare produse pentru copii este un act de imensă responsabilitate pe care noi la TRANSAVIA ni-l asumăm cu toții făcând lucrurile așa cum trebuie, de la bob la furculiță. Acest premiu ne bucură foarte mult, fiind cel de-al patrulea an la rând când părinții ne onorează cu încrederea lor, alegând produsele noastre pentru copiii lor. La rândul nostru, răsplătim această încredere prin respectarea promisiunii calității și siguranței totale.

După cum reafirmă laureații, „calitatea produselor Transavia este parte integrantă din strategia de sustenabilitate a companiei, iar un element de bază în realizarea acestui angajament este hrana și nutriția sănătoasă a puilor. În lanțul de producție, integrat vertical 100%, de la bob la furculiță, sunt procesați exclusiv pui crescuți în facilitățile proprii, hrăniți cu cereale produse în cele peste 10.000 de hectare cultivate în fermele vegetale deținute. Recolta este procesată în propria fabrică de nutrețuri combinate, asigurând astfel, zilnic, nutrețuri proaspete fermelor de creștere și de reproducție.

Grija pentru calitate și siguranță este demonstrată și de certificările deținute, Transavia fiind singurul producător de carne de pasăre din România care a primit, încă din 2018, certificarea GolbaG.A.P., cel mai important program mondial de certificare care atestă folosirea, în ferme și în facilitățile de producție, a bunelor practici din agricultură. Totodată, 100% din producția de carne de pasăre a liderului pieței de carne de pui este certificată BRCGS (British Retail Consortium Global Standard), care garantează astfel nivelul de competență al companiei în HACCP, în igienă, în siguranța alimentelor și în sistemele calității, fiind de altfel singurul producător la nivel național care deține calificativul AA+.

Pe lângă calitate, siguranță și gust savuros, așa cum trebuie”, responsabilitatea față de consumatori este dovedită și prin faptul că marca emblemă a companiei, Fragedo, comunică onest și transparent, aspect recunoscut de Consiliului Român pentru Publicitate (RAC), care a acordat pentru prima dată în România dreptul de a folosi pe spotul TV sigiliul Marca Etică”.

Transavia este „liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandurile Fragedo, Libertan și Papane. Inclusă în topul celor mai valoroase portofolii din România, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță. În cei peste 30 de ani de activitate, Transavia a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, Transavia are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele Transavia, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI”. 

Transavia reamintește că „investește masiv în energie verde, având ca țintă asigurarea aproape în integralitate a energiei necesare facilităților de lucru până la finalul anului 2023. Transavia este singurul producător de carne de pui care a publicat în mod voluntar Raport de Sustenabilitate în ultimii doi ani. De asemenea, este prima companie din România co-semnatară a Codului Conduită al UE cu privire la practicile responsabile comerciale şi de marketing în sectorul alimentar. Fragedo, brand emblemă al companiei Transavia este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) poartă pe spotul TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate.

Pentru mai multe informații, vizitați https://transavia.ro/”.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

EY România: Anul 2023 va marca o nouă etapă în abordarea digitală a raportărilor și controalelor fiscale

Transparența și schimbul de informații la nivel internaţional vor...

Google sub lupa autorităților antitrust în SUA. Ar putea fi divizat gigantul?

Este oare posibil ca „era Google” să se apropie...

Peste 58% din români vor să își schimbe jobul în 2023, în timp ce 55,4% vor să facă o reconversie profesională în următorii 5...

Criză, scumpiri, război, sărăcie - cuvintele-cheie care ne guvernează...

România în proceduri de infringement și în domeniul energiei și climei

Comisia Europeană solicită CROAȚIEI, UNGARIEI și ROMÂNIEI să prezinte...