Codruț Nicolau, Edenred: Beneficiile extrasalariale despre care trebuie să știe toată lumea

Date:

Codruţ Nicolau, directorul general Edenred România şi Benefit Systems, a acordat un interviu revistei FoodBiz.ro în care a vorbit despre beneficiile extrasalariale pe care companiile le au la dispoziție pentru a-și recompensa angajații.

Edenred România este lider pe piață beneficiilor extrasalariale din România, oferind întreaga gamă de beneficii pentru angajați: carduri de tichete de masă, carduri cadou, carduri de vacanță și carduri culturale cu scopul de a crește retenția angajaților și de a eficientiza costurile aferente pachetelor oferite angajaților. Adițional, prin platforma Benefit, Edenred pune la dispoziția angajatorilor cele mai dorite beneficii extrasalariale ajutându-i totodată să-și optimizeze costurile.

https://www.youtube.com/watch?v=dBa4tWB4grs

„Activitatea Edenred în România are impact pozitiv asupra întregii comunități, și poate fi reprezentată vizual ca un pătrat magic” a explicat Codruț Nicolau pentru FoodBiz.ro. Acest patrulater despre care vorbește are în primul colț mediul antreprenorial, companiile, de la cel mai mic SRL, până la cea mai mare multinațională, pentru care Edenred oferă instrumente de fidelizare a angajaților și consultanță companiilor pentru a-și menține costurile sub control.

Al doilea colt al patrulaterului sunt angajații care se bucură de beneficiile oferite de angajator prin produsele Edenred. „Este foarte important să le oferim clienților noștri cea mai bună experiență de utilizare. În ultimul an, am lansat primul parteneriat cu o platformă de livrare. De asemenea, ne-am îmbogățit portofoliul de servicii și produse pentru angajați cu prima aplicație mobilă de beneficii extrasalariale pentru angajați, din România – aplicația Benefit. Mă bucur să spun că acum cardurile Edenred sunt disponibile în toate canalele de plăți mobile (Apple Pay, Google Pay, MyEdenred). Nu în ultimul rând, am lansat primele carduri ecologice de pe piață și primul chatbot din industrie” a declarat Codrut Nicolau.

Al treilea colț al pătratului magic este reprezentat de o rețea de câteva zeci de mii de comercianți din România, cărora Edenred le aduce clienți noi, trafic și volume suplimentare de vânzări. Cardurile Edenred sunt Mastercard și pot fi acceptate pe orice tip de terminal fizic de plată deja existent în magazin, precum și pe terminale online.

Al patrulea colț este reprezentat de comunitatea locală, care include și comunitatea tehnologică, pentru care Edenred acționează ca un generator de valoare și inovație. Din această categorie fac parte și autoritățile, pentru care Edenred oferă servicii în cadrul programele sociale.

„Motivul pentru care vorbesc despre un pătrat magic este pentru că Edenred se află în centrul acestui ecosistem și creează valoare pe termen lung, pentru toți stakeholderii, acționând ca un conector între aceștia.” a precizat Codruț Nicolau.

În România, Edenred are în prezent o echipă de aproape 200 de angajați care deservește peste 33,000 de companii-clienți, 1,5 milioane de angajați și 65,000 de comercianți parteneri.

Bugetul mediu pentru beneficiile extrasalariale în România este în creștere, anul acesta este estimat la 800-900 lei pe lună.

„Mă bucur că mă întrebați care este bugetul mediu de beneficii extra salariale în România. Companiile mari cunosc toate aceste informații datorită faptului că au consilieri de resurse umane, au consilieri fiscali însă la nivel de companii mici fie ele PFA-uri, micro sau IMM-uri informația de abia acum începe să fie aflată. Practic la nivel de carduri de tichete de masă se poate acorda până la 600 de lei pe lună per angajat, cardurile de vacanță până la 1300 de lei pe lună de angajat, cardul cultural 170 de lei pe lună per angajat, dacă este să te uiți la un total de beneficii care se pot acorda lunar vorbim de până la 3000 de lei” a declarat Directorul General Edenred România.

 

Cu cât o compania este mai conștientă de aceste beneficii, cu atât acordă mai mult, fie că este vorba de beneficiile flexibile, beneficiile fixe (tichete de masă), fie beneficii de well-being (de sport sau consiliere psihologică), fie de e-shop unde sunt foarte multe discounturi sau beneficii de protecție financiară, precum pensiile pilon III și asigurările disponibile în platforma Benefit.

Articol preluat de FoodBiz.ro

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...

OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ...