Consiliul Național al IMM adoptă o nouă identitate vizuală

Date:

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) anunță lansarea noii identități vizuale: „În urma unui proces de rebranding, Consiliul prezintă o nouă siglă și un nou brand, IMM România. 

Noul nume, IMM România, este parte integrantă a identității vizuale a organizației și are scopul de a comunica simplu și direct misiunea Consiliului: sprijinirea întreprinderilor mici și mijlocii. Noua siglă reflectă caracterul național al CNIPMMR, recunoașterea pe care o are în rândul IMM-urilor și extinderea sa la nivelul întregii țări. De asemenea, cu această ocazie se lansează și pagina immromania.eu, care oferă, într-un design modern și simplificat, informații despre serviciile, proiectele și evenimentele CNIPMMR, precum și instrumente și resurse pentru membri și parteneri.  

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii reamintește că, înființat în 1992, „a fost creat ca organizație patronală dedicată sprijinirii antreprenorilor mici și mijlocii – cei care au contribuit semnificativ la relansarea inițiativei private și la reconstruirea economiei. De-a lungul anilor, Consiliul și-a extins activitatea în toate regiunile țării, acoperind astăzi cele opt regiuni de dezvoltare ale României. În prezent, structura CNIPMMR include 8 federații teritoriale regionale, 19 federații și patronate sectoriale, și un total de 104 organizații patronale, ale tinerilor întreprinzători și femeilor de afaceri. Consiliul adună împreună peste 60.000 de membri, iar brandul IMM România, parte din noua identitatea vizuală, își dorește să reflecte această comunitate, a căror interese comune primesc sprijin și sunt coordonate.  

Consiliul este un partener esențial în discuțiile cu partenerii de dialog social, dar mai ales cu decidenții din autoritățile publice, atât la local, cât și central, la toate nivelurile de decizie. Unul dintre cele mai importante roluri ale CNIPMMR este promovarea inițiativelor și reformelor legislative care să susțină sectorul IMM-urilor și antreprenoriatul din România. Organizația activează prin opt grupuri de lucru tematice aliniate la agenda economică, cu rezultate semnificative. Numeroase inițiative promovate de CNIPMMR au devenit legi, precun Legea și Testul IMM, Legea debirocratizării, Legea prevenirii și Legea incubatoarelor de afaceri.

CNIPMMR acordă asistență și consultanță IMM-urilor pe domenii diverse, inclusiv accesarea programelor de finanțare europeană. O inițiativă devenită deja tradiție este Carta Albă a IMM-urilor din România; analiza reprezentativă a domeniului IMM-urilor pe care Consiliul o realizează anual a ajuns să numere 22 de ediții”.

Florin Jianu, președinte CNIPMMR, 2016-2024: „Începând de astăzi, Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România are o imagine nouă. Consiliul rămâne același, ca nume, organizație, spirit și putere de muncă. Adăugăm însă o imagine modernă, adaptată vremurilor noastre, o imagine care să arate și mai clar forța și importanța acestei organizații. Noua identitate vizuală subliniază prezența Consiliului la nivel național, în cele 8 regiuni de dezvoltare a României, și ne aduce în rând cu organizațiile similare la nivel european. Am crescut și ne-am modernizat în gândire în timpul celor peste 30 de ani de existență, iar acum este timpul pentru o față nouă. E timpul pentru IMM România.”

Proiect cofinantat de Uniunea Europeană. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Lemne de foc și alte ajutoare pentru sate izolate

Asociația „Zi de Bine” anunță că „reia și dezvoltă...

INS: Produsul Intern Brut în trimestrul III 2024 comparativ cu trimestrul II 2024 a fost în termeni reali mai mic cu 0,1%

Conform Institutului Național de statistică Produsul Intern Brut -...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județean pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Ilfov...