Dana Gațe, noul director comercial al platformei de smart-fulfillment Frisbo

Date:

Dana Gațe (foto) este noul director comercial al startup-ului românesc Frisbo, „platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa, care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online”. Noul director comercial este caracterizat printr-o „experiență de peste 14 ani în domeniul serviciilor de curierat rapid, din care 12 ani în cadrul Sameday Courier, unde a condus echipele de vânzări, marketing și client service”.

Preluând funcția, Dana Gațe, subliniază: „Mă bucur să fac parte din echipa Frisbo într-un moment în care compania își accelerează creșterea și expansiunea internațională pentru a putea oferi comercianților online posibilitatea de a se extinde către oricare piață din Europa prin intermediul parteneriatelor strategice. Magazinele online care și-au extins peste noapte business-ul, forțate de restricțiile cauzate de pandemie, caută tehnologia pentru a-și putea simplifica partea de fulfillment și livrare, iar noi suntem aici pentru a îi sprijini”.

Bogdan Colceriu, CEO Frisbo: „Frisbo își propune să își conecteze accelerat rețeaua de fulfillment cu cele mai importante marketplace-uri europene și cele mai importante platforme de e-commerce, permițând astfel scalarea business-urilor locale de vânzări online în întreaga regiune. Avem ambiții mari și un ritm de creștere destul de alert, toate astea în paralel cu munca constantă de îmbunătățire a serviciilor pe care le oferim clienților noștri. Nefiind o misiune ușoară, o consider pe Dana Gațe un element cheie în echipa Frisbo, datorită experienței sale și a viziunii compatibile cu a echipei noastre”.

Frisbo anunță continuarea dezvoltării „e-commerce-ului, accelerată de criza globală a sănătății din 2020, face ca automatizarea procesului de fulfillment și extinderea vânzărilor în afara granițelor să fie extrem de necesare, lucru vizibil și în activitatea Frisbo, care anul trecut a înregistrat o creștere medie de peste 95% pe piețele din România, Ungaria, Slovacia și Polonia, țările în care startup-ul opera și în 2019. Având cea mai răspândită rețea de fulfillment din Europa, Frisbo acționează ca un agent de internaționalizare pentru magazinele online interesate de creșterea în afara piețelor locale”.

Până la sfârșitul lui 2021, rețeaua Frisbo estimează că „își va extinde prezența în 12 piețe și va oferi servicii de fulfillment cu opțiune de livrare a doua zi în 15 țări, acoperind astfel România, Ungaria, Polonia, Germania, Cehia, Austria, Slovacia, Belgia, Italia, Spania, Franța, Olanda, Portugalia, Republica Moldova și Bulgaria”. 

Frisbo este definită ca „platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare acoperire în Europa, lansată în 2014. Viziunea Frisbo este dezvoltarea la nivel european și apoi global a unui nou standard de procesare distribuită, algoritmică, a comenzilor, contribuind la îmbunătățirea pieței de e-commerce prin susținerea retailerilor și a experienței cumpărătorilor, cu impact pozitiv în infrastructura de depozitare și transport”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate