Danone România, certificare pentru cele mai înalte standarde de sustenabilitate și performanță socială

Date:

Compania Danone România anunță că „a obținut certificarea B Corp în cadrul grupului regional al Europei Centrale și de Est din care România face parte alături de Bulgaria, Ungaria, Cehia și Slovacia. Danone România se alătură astfel mișcării sociale pentru sustenabilitate ce aduce împreună peste 6.000 de companii, în peste 80 de țări și 150 de industrii ce îndeplinesc standarde riguroase de performanță socială și de mediu, transparență și responsabilitate.  

Certificarea B Corp este acordată companiilor care îndeplinesc standarde riguroase în cinci categorii: guvernanță, angajați, mediu înconjurător, comunitate și consumatori. Pentru a primi certificarea, o companie trebuie să obțină un minimum de 80 de puncte în evaluarea B Impact Assesment, ce nu se axează doar pe produsele și serviciile unei organizații, ci pe întregul lanț valoric, iar Danone Europa Centrală și de Est, din care face parte și Danone România, a obținut 103,3 puncte”.

Cristina Bîcîilă, manager One Planet, One Health Danone Europa Centrala si de Est: „Suntem onorați să obținem certificarea B Corp, aceasta este dovada că actionam în beneficiul tuturor consumatorilor, angajaților, partenerilor noștri și comunităților în care activăm. B Corp este mai mult decât o certificare, este un mod de gândire sustenabil, implementat în toate departamentele. Este efortul tuturor colegilor care lucrează în Danone România, care cred în misiunea companiei și în potențialul lor de a aduce sînătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni.”

După cum subliniază Danone România, „certificarea B Corp susține promisiunea globală a companiei  ca până în 2025 să se numere printre cele mai mari multinaționale din lume certificată B Corp în totalitate. Acest angajament reprezintă o recunoaștere publică a faptului că Danone își conduce business-ul după o cultură ce presupune atingerea unui scop social și de sustenabilitate în tot ceea ce face. În acest moment 72,4% din operațiunile și mărcile Danone sunt certificate B Corp.

Pentru mai multe informații puteți vizita site-ul dedicat”. 

B Corp este caracterizată ca „o organiație non-profit care a fost fondată în 2006 în Statele Unite, primele companii fiind certificate în 2007. De atunci, peste 6.000 de companii au fost certificate B Corp în 80 de țări și 150 de industrii. 

96% din companiile certificate B Corp sunt întreprinderi mici și mijlocii, insa B Corp are un program destinat multinaționalelor. Danone a făcut parte din această expansiune încă de la început si s-a angajat să fie una dintre primele multinaționale certificate pe deplin drept B Corp până în 2025”.

Danone reamintește că „a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996, iar până în acest moment au fost investiți aproximativ 90 milioane euro pentru modernizarea și retehnologizarea acesteia. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 13 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte, din care aproximativ 90% este lapte românesc. Numai anul trecut, compania a colectat lapte proaspăt de la 22 de ferme mari și peste 220 de gospodari. 

Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare)”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...