Deschidere a conturilor 100% online pentru companii și IMM-uri cu mai multi asociați

Date:

OTP Bank România anunță că „face un nou pas important în direcția inovației și accesibilității serviciilor bancare digitale prin extinderea serviciului de deschidere conturi 100% online pentru persoanele juridice și IMM-urile cu mai mulți asociați. Inițial, acest flux online a fost disponibil doar pentru persoanele fizice și IMM-urile cu acționar unic”.

Totodată, OTP Bank România subliniază că „a înregistrat un progres impresionant în programul de transformare digitală, cu creșteri spectaculoase ale indicatorilor de performanță. Astfel, implementarea procedurii de onboarding online pentru clienții persoane fizice a condus la o creștere de șase ori a numărului de noi clienți care aleg această metodă comparativ cu anul trecut. 

Noile dezvoltări digitale au fost realizate cu suportul partenerului FintechOS, care a implementat soluții precum onboarding digital pentru clienți persoane fizice și IMM-uri sau procesul de acordare online a creditelor. Astfel, urmărind viziunea băncii orientată către client, au fost introduse soluții care răspund eficient nevoilor de banking, îmbunătățesc experiența utilizatorilor și, nu în ultimul rând, au optimizat procesele interne ale băncii”. 

Constantin Mareș, director general adjunct al OTP Bank România, Divizia Digitală: „Extinderea serviciului de onboarding online subliniază angajamentul nostru de a aduce inovație și accesibilitate pentru soluțiile bancare. Este un proiect care ne-a permis o transformare semnificativă a modului în care interacționăm cu clienții, oferind un proces simplificat și rapid de deschidere a conturilor, indiferent de complexitatea structurii acționariatului lor. Viteza și eficiența cu care am reușit să implementăm aceste schimbări ne-a ajutat să simplificăm procesele interne și să oferim rezultate palpabile în termeni de satisfacție a clienților, ceea ce a facilitat o creștere impresionantă în adopția serviciilor noastre digitale.”

Teo Blidarus, CEO and Co-Founder, FintechOS: „Băncile de astăzi trebuie să inoveze pentru a rămâne relevante și a prospera, dar cele mai multe sunt împiedicate de vechile sistemele insuficient de flexibile. Am dezvoltat platforma FintechOS pentru a permite instituțiilor să dezvolte produsele și ofertele digitale de care au nevoie, atunci când au nevoie de ele, fără a le perturba sistemele de bază sau fără a fi necesare investiții costisitoare.”

OTP Bank România accentuează că „onboardingul 100% digital a determinat circa 40% dintre clienții persoane fizice să aleagă în mod constant să își deschidă cont în afara programului de lucru uzual, profitând de comoditatea și accesibilitatea acestor servicii oricând și de pe orice dispozitiv. De asemenea, aproape 40% din cererile de creditare din partea persoanelor fizice au fost înregistrate online. 

În cazul segmentului IMM, onboarding-ul online a cunoscut o creștere anuală de 36%, iar aproximativ 44% dintre noii clienți din acest segment aleg să inițieze procesul de onboarding în afara orelor de program ale sucursalelor băncii. 

Performanțele înregistrate de OTP Bank prin acest program de digitalizare au fost recunoscute și prin decernarea premiului pentru Cel mai bun Onboarding Online de către Finnoconsult, care a desemnat banca drept lider în acest domeniu pentru categoria Ideal Bank în 2023”.

OTP Bank își reafirmă „angajamentul de a continua livrarea de soluții bancare optime și îmbunătățirea experienței digitale pentru clienții săi. Banca va continua să fie alături de clienții săi prin noi campanii inovatoare și va menține o comunicare transparentă și eficientă”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Mihai Daraban: Consiliul de afaceri România – EAU își va începe activitatea în scurt timp 

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...

Politică şi politicianism în procesul integrării europene a României 

| de Prof. univ. dr. Vasile Pușcaș, membru corespondent al Academiei Române 

DIGI se pregătește pentru lansarea serviciilor în Belgia

DIGI a făcut încă un pas în procesul de...

Finanțare, sustenabilitate, tehnologie: comandamentele FoodIntelForum AQUA Carpatica pentru tot anul

Timpul trece iar ecourile puternice ale FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția...