Deschiderea la Cluj a celui mai nou magazin din rețeaua națională Farmec 

Date:

Cel mai nou magazin al companiei Farmec a fost inaugurat la Cluj-Napoca, sub brandul Gerovital, rețeaua la nivel național ajungând astfel la 28 de magazine. Până la finalul acestui an, compania anunță că „are în plan extinderea rețelei cu alte trei magazine, următoarea deschidere fiind deja planificată, tot pentru luna martie, la Galați”.

Compania subliniază că „investițiile în noi locații urmează filosofia Farmec de a oferi consumatorilor atât produse de calitate, cât și expertiză personalizată în îngrijirea pielii. În magazinele Farmec și Gerovital, specialiștii în frumusețe sunt pregătiți să ofere consultanță specializată pentru identificarea nevoilor specifice ale tenului și să recomande o rutină personalizată fiecărei persoane. De asemenea, clienții au ocazia de a testa produselor atât în magazin, cât și acasă, prin mini mostrele oferite cadou la fiecare achiziție, iar în magazine ei pot beneficia de teste de dermoanaliză gratuite, posibilitatea de colectare a ambalajelor produselor din portofoliul companiei, dar și un sistem de fidelizare a clienților, cu avantaje pentru posesorii de card de fidelitate”. 

Mircea Turdean-CEO Farmec

Mircea Turdean, director general al companiei Farmec: „Noul magazin confirmă promisiunea noastră de a fi mereu alături de comunitate. Farmec și Gerovital sunt branduri iubite de toate generațiile din România, iar magazinele proprii ne oferă un spațiu în care putem interacționa cu consumatorii și putem oferi răspunsuri imediate pentru nevoile lor. Interacțiunea directă cu clienții care trec pragul magazinelor noastre ne inspiră și ne ajută foarte mult în efortul pe care îl facem cu scopul de a veni constant cu produse inovative, adaptate nevoilor consumatorilor sau de a îmbunătăți produsele iubite și apreciate de români de pe peste 100 de ani.”

Farmec semnalează că, „încă din primele ore de la deschidere, zeci de clienți au trecut pragul noului magazin deschis în VIVO! Shopping Center din Cluj și s-au bucurat de promoții speciale. Primii clienți au primit cadou cel mai nou produs din gama Gerovital Plant. Totodată, clienții care au cumpărat de minim 75 lei/bon sunt înscriși automat în tragerea la sorți pentru premii speciale, constând în vouchere de cumpărături, produse cadou, abonamente la Pilates și aparate de îngrijire personală. Promoțiile continuă până în 17 martie, cu reduceri de 25% pentru orice achiziție de produse”.

Farmec precizează că rețeaua de magazine de brand pe care le deține cuprinde 11 magazine, „în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara şi 17 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Iași,  Oradea, Sibiu, Târgu Mureș. Celor 28 de magazine de brand se adaugă alte două magazine de franciză în Baia Mare și Pitești”.

Farmec S.A. este caracterizată ca „una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...