Deschiderea primei cafenele La Rosta

Date:

Prima cafenea LA ROSTA, inițiată de La Rosta Global, împreună cu partenerii săi Carrefour România și Nestlé Professional România, se deschide pe 8 decembrie 2023, în incinta hipermarketului Carrefour din centrul comercial din Balotești, DN1 Value Centre, în zona de intrare clienți a magazinului.

Creată „în urma unei ample cercetări de piață și dezvoltare de concept și produse, realizată de La Rosta Global, prin contribuția echipei de management și specialiști Cumpăna 1993”, noua cafenea este caracterizată ca „un loc de întâlnire într-o atmosferă primitoare, definită de aroma boabelor de cafea proaspăt prăjite și rafinamentul gastronomiei cu specific italian”. 

După cum subliniază creatorii ei, „cafeneaua LA ROSTA își propune să devină un refugiu pentru iubitorii de cafea și gastronomie rafinată, o inițiativă îndrăzneață ce aduce prăjirea cafelei direct în inima comunității. LA ROSTA propune o experiență autentică, în care cafeaua este prăjită în fața clienților, oferind o notă personalizată fiecărei vizite în locație. LA ROSTA, sinonim cu prospețimea, înseamnă călătoria cafelei de la boabe prăjite pe loc până la servirea în ceașcă, alături de cele mai populare deserturi, un concept inspirat de stilul retro și atmosfera italiană.

La baza conceptului LA ROSTA se află soluția completă de prăjire a cafelei dezvoltată de Nestlé: ROASTELIER™ by Buondi Craft®, soluție ce simplifică arta prăjirii cafelei și o face accesibilă, acest lucru fiind posibil datorită tehnologiei INTELLIRoast™ un sistem patentat de prăjire și filtrare a cafelei. Prin intermediul acestei soluții, consumatorii pot accesa o selecție de cafele arabica de top din întreaga lume, obținute în mod sustenabil. Sortimentele produse în Columbia și Brazilia pot fi utilizate ca atare, dar pot fi și personalizate, pentru a crea un amestec unic pentru fiecare consumator”. 

Ema Dănilă, fondator LA ROSTA: „La Rosta reprezintă un concept antreprenorial ce transcendă simpla afacere și devine o poveste de pasiune pentru cafea și arta culinară italiană. În centrul acestei inițiative se află ROASTELIER™, prăjitorul de cafea inovator dezvoltat de Nestlé Professional, ce reprezintă convergența între tradițional și tehnologia avansată oferind experiența tradițională care dă viață fiecărui bob cu precizie și măiestrie. De la prăjirea boabelor până la servirea deliciilor culinare, La Rosta își propune să ofere o experiență autentică și memorabilă pentru toți cei care trec pragul locației. Am ales să deschidem această primă locație La Rosta în centrul comercial din Balotești din mai multe motive, cele mai importante fiind compatibilitatea comunității locale cu poziționarea acestui concept și deschiderea Carrefour România pentru dezvoltarea acestui proiect.”

Radu Gherman, Buying Director Ultra-fresh, Carrefour România: „Amprenta locală reprezintă un pilon strategic esențial pentru Carrefour, atât în România, cât și la nivel mondial, din perspectiva Grupului, și este încorporată în nucleul business-ului nostru. Suntem un retailer centrat pe client, astfel că, pentru a satisface toate categoriile de cerere, anual lansăm noi parteneriate, care se aliniază scopului nostru de a promova produse sănătoase și educa oamenii cu privire la tranziția alimentară și alegerile locale. Cel mai recent parteneriat de acest fel este dezvoltat cu afacerea antreprenorială de succes LA ROSTA, cu care împărtășim un set de valori comune. Pentru clienți, această asociere se traduce printr-o experiență unică și cafea de cea mai bună calitate, pe care vom avea șansa să o degustăm în premieră odată cu lansarea oficială a cafenelei LA ROSTA, pe care ne bucurăm să-l găzduim în spațiul magazinului Carrefour Corbeanca, din cadrul centrului comercial DN1 Value Centre.”

Marius Micaș, Commercial Manager Nestlé Professional – divizia out of home Nestlé România: „Suntem încântați să contribuim la dezvoltarea acestui concept deosebit: LA ROSTA. Prin tot ceea ce oferă, cafeneaua LA ROSTA va deveni un centru al experiențelor cafelei, un loc unde comunitatea locală, pasionații de cafea se vor bucura de prospețimea și autenticitatea fiecărui bob de cafea prăjit la fața locului. Fie că este vorba de cafea preparată de barista în locație, fie că este vorba despre boabe prăjite pentru consumul acasă, clienții La Rosta vor avea posibilitatea de a savura cafea de origini de calitate superioară și de o prospețime de neegalat.”

Compania Cumpăna reamintește că „este prezentă în România din 1993 și s-a remarcat prin colaborările cu sute de organizații autohtone, multinaționale, organizații guvernamentale, non-guvernamentale și alte instituții, fiind în tot acest timp responsabilă pentru furnizarea soluțiilor de hidratare la standarde internaționale de calitate. 

Cele 3 decenii de activitate se disting prin bogata experiență în filtrarea, îmbutelierea și distribuția apei la birou și acasă, având peste 100.000 de ore de testare a soluțiilor de hidratare. Divizia Water, a fost dezvoltată prin completarea cu divizia Coffee, HoReCa și Retail. Această diversificare a permis companiei să ofere soluții complete și personalizate în domeniul hidratării, astfel încât să răspundă cerințelor variate ale clienților săi. 

Distincții – În anul 2017, compania Cumpăna a primit prestigiosul brevet de Furnizor al Casei Regale a României, o distincție completată de recunoașterea Institutului de Testare a Calității și Gustului din Bruxelles prin acordarea premiului Superior Taste Award. Tot la categoria Distincții, palmaresul companiei se bucură de premii precum Quality Assurance, Environmental Management și altele. 

Inițiative locale Cumpăna – Responsabilitatea companiei Cumpăna, fiind alegerea pentru hidratare cu apă și cafea a sute de organizații din România, este să ofere nu doar o apă cu un conținut echilibrat de minerale, ci și transparență în activitatea desfășurată. Astfel, prin programul De unde vine apa ta?, Cumpăna invită toți doritorii să descopere modul de filtrare și îmbuteliere a apei de 19l, respectiv 11l, fiind singura companie din industrie deschisă spre o astfel de inițiativă. Angajamentul permanent pentru mediu a condus la integrarea panourilor solare în arhitectura fabricii din București, reciclând și reutilizând 90% dintre materiale, 10% fiind eliminate prin intermediul instituțiilor autorizate. 

Progres tehnologic – În ceea ce privește investițiile în tehnologie, brandul românesc a făcut pași semnificativi în automatizarea anumitor linii de producție prin adoptarea echipamentelor de marcă japoneză și italiană. În mediul online, compania va implementa anul acesta sisteme de inteligență artificială în colaborare cu lideri din România în domeniul tehnologiei. Această strategie își propune să ofere clienților cea mai bună experiență și să creeze un mediu propice dezvoltării afacerii. Cumpăna a rămas de-a lungul timpului un business cu 100% capital românesc, reușind să câștige și să mențină încrederea clienților săi, respectând aceeași promisiune: oferirea unei ape microbiologic pură, necesară pentru a fi în echilibru cu noi și cu natura”.

Carrefour România subliniază că „le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat  pentru peste 17.000 de angajați. În 2022, Carrefour România a fost un important contribuitor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. 

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.”

Grupul Nestléeste prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului Nestlé for Healthier Kids, extinderea inițiativei Nestlé needs YOUth și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.  

Nestlé for Healthier Kids

Programul Nestlé for Healthier Kids a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului Și eu trăiesc sănătos – SETS, inițiat de Fundația PRAIS.

Nestlé needs YOUth 

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret Nestlé needs YOUth este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

ENGIE a finalizat procesul de achiziție a unui parc eolian cu o capacitate de 80 MW în județul Constanța

ENGIE Romania a finalizat procesul de achiziție a unui...

Un nou capitol al cooperării România-Kazahstan

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a Municipiului București...