Domestos contribuie la menținerea igienei pentru sănătatea populației

Date:

Domestos anunță o donație de produse de dezinfecție, igienă și igienizare în valoare de peste 120.000 euro, ca răspuns la apelul Crucii Roșii Române pentru susținerea campaniei naționale de informare și conștientizare a populației pentru limitarea răspândirii pe teritoriul României a noului Covid-19, realizată în parteneriat cu Guvernul României și cu celelalte instituții ale statului implicate. Sunt peste 40 de tone de produse Domestos, distribuite în tranșe săptămânale. Au fost livrate 30.000 de produse, ajunse la beneficiari din întreaga țară și încă 25.000 de produse vor fi distribuite până la 12 mai, cu sublinierea că „toate produsele donate sunt distribuite de Crucea Roșie Română către persoanele fără aparținători, aflate în autoizolare sau izolare la domiciliu, în centre de plasament sau cămine pentru bătrâni, precum și familiilor nevoiașe celor mai afectate”.

Camelia Pop, Brand Manager Domestos & Savo Unilever South Central Europe: „În această perioadă, suntem cu toții mai conștienți de nevoia unei igiene corespunzătoare și ne bucurăm că, împreună cu Crucea Roșie Română, putem ajuta la menținerea igienei pentru a proteja sănătatea populației. Știm de la medici că prevenția este esențială, așa că spălatul pe mâini și dezinfectarea suprafețelor trebuie să devină un obicei. Acesta este un crez pe care îl promovăm zi de zi prin campania «Domestos susține igiena în școli», prin care construim sau renovăm grupuri sanitare și oferim produse de dezinfecție”.

Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Roșii Române: „Avem convingerea că, prin promovarea măsurilor corecte de igienă, oamenii vor fi mai atenți și mai responsabili atât cu ei înșiși, cât și cu cei din jurul lor.  Încercăm totodată să oferim, acolo unde este nevoie, și materialele care să ajute să se pună în aplicare măsurile de igienă și de protecție”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...