Douglas România se extinde cu un magazin deschis în Pitești 

Date:

Compania DOUGLAS România anunță că „își continuă extinderea prin deschiderea primului magazin din Pitești, în Argeș Mall, care devine, astfel, cel de-al 42-lea deschis în România și primul din cele 4 care vor fi inaugurate anul acesta, în țară. Deschiderea magazinului DOUGLAS a avut loc pe 25 aprilie”. 

Lavinia Ivas (foto), CEO DOUGLAS România: „Am celebrat un nou pas pe care îl facem potrivit strategiei de dezvoltare DOUGLAS, în România. Let It Bloom – DOUGLAS 2026 nu este doar un motto. Este un angajament pentru a promova și a oferi comunităților de clienți nu numai produse premium, ci și experiențe de neuitat. Astfel, DOUGLAS își propune să își consolideze și mai mult angajamentul față de dezvoltarea locală prin investiții în magazine noi, infrastructură online și întărirea ofertelor omnichannel, pe piața din România. Ne-am pregătit cu surprize și servicii pentru a ne răsfăța clienții, astfel încât să ne asigurăm că fiecare vizită la magazinul nostru este o experiență extraordinară.” 

Magazinul este caracterizat prin faptul că „oferă clienților săi o gamă largă de produse de machiaj, îngrijire și parfumerie și invită vizitatorii să își exprime personalitatea într-un mod autentic. Acesta găzduiește un total de 120 de branduri. Branduri exclusive: Coach, Ariana Grande, Dr. Irena Eris, Bondi Sands, Kylie Cosmetics, Billie Eilish, Florence By Mills, IT Cosmetics și multe altele”. 

DOUGLAS România subliniază că extinderea rețelei de magazine este doar începutul planurilor sale de dezvoltare: „Compania are în vedere să continue investiția constantă în infrastructura online și promovarea mărcilor românești, în cadrul proiectului Ro Brands. La patru ani de la lansare, Ro Brands, singura platformă premium din zona de frumușețe dedicată produselor și producătorilor locali, reunește 39 de branduri  și peste 1.400 de produse, iar compania derulează o strategie de accelerare a dezvoltării sale în anul următor.

În total, asortimentul DOUGLAS România cuprinde aproximativ 28.000 de produse și  aproximativ 600 de branduri”. 

DOUGLAS Group, cu mărcile sale comerciale DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams și Niche Beauty, este caracterizat drept „destinația de frumusețe premium omnichannel numărul unu în Europa. Grupul DOUGLAS își inspiră clienții să trăiască propriul tip de frumusețe, oferind un sortiment unic online și în aproximativ 1.850 de magazine. Cu o dimensiune și un acces la clienți de neegalat, Grupul DOUGLAS este partenerul preferat al mărcilor și oferă o gamă premium de mărci selective și exclusive, precum și mărci corporative proprii. Sortimentul include parfumuri, produse cosmetice de machiaj, produse de îngrijire a pielii, produse de îngrijire a părului, accesorii, precum și servicii de înfrumusețare. Consolidarea poziționării sale omnichannel de succes, dezvoltând în același timp în mod constant o experiență superioară pentru clienți, se află în centrul strategiei Grupului DOUGLAS Let it Bloom – DOUGLAS 2026. Modelul de afaceri câștigător este susținut de propunerea omnichannel a Grupului, de mărcile de top și de capacitățile de date. În anul financiar 2022/23, Grupul DOUGLAS a generat vânzări (nete) de 4,1 miliarde de euro și a angajat aproximativ 18.000 de persoane în întreaga Europă”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Mihai Daraban: Consiliul de afaceri România – EAU își va începe activitatea în scurt timp 

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...

Politică şi politicianism în procesul integrării europene a României 

| de Prof. univ. dr. Vasile Pușcaș, membru corespondent al Academiei Române 

DIGI se pregătește pentru lansarea serviciilor în Belgia

DIGI a făcut încă un pas în procesul de...

Finanțare, sustenabilitate, tehnologie: comandamentele FoodIntelForum AQUA Carpatica pentru tot anul

Timpul trece iar ecourile puternice ale FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția...