Educație pentru abilități antreprenoriale

Date:

Organizația Junior Achievement România, în parteneriat cu compania Nestlé România, lansează un proiect de educație pentru orientarea profesională a tinerilor prin activități educaționale de tip learning by doing și project based, bazate pe dialog, studii de caz, webinarii de dezvoltare personală și orientare în carieră, interacțiuni cu voluntarii companiei în activități de tip virtual job-shadowing.  

Loredana Gîlmeanu, SEM HR Business Partner & Country Lead Nestlé România, ne oferă detalii: „Suntem bucuroși să semnăm acordul pe parteneriat cu Junior Achievement România și să ajutăm împreună 400 de tineri de liceu prin activități, webinarii și evenimente dedicate alături de voluntarii Nestlé România. La nivel european există deja o colaborare de trei ani între Nestlé, Alliance for Youth, Ernest & Young și Junior Achievement Europe, în urma căreia 550 de studenți au obținut calificarea internațională pentru abilități antreprenoriale. Pentru a confirma încă o dată promisiunea de a sprijini și investi în tânăra generație, anul acesta Nestlé a lansat angajamentul de a oferi 20.000 de noi oportunități de angajare, programe de ucenicie și stagii în Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord până în 2025. Nestlé are grijă ca tinerii să fie pregătiți pentru ziua de mâine, pentru că un viitor mai verde și mai bun începe cu tinerii!”

Tinerii au posibilitatea să participe la Innovation Day, „un workshop cu format interactiv, ce reunește echipe de tineri care primesc o temă-provocare și au astfel ocazia să-și antreneze gândirea creativă pentru a găsi soluții inovatoare, de îmbunătățire a unor situații inspirate din realitatea cotidiană”.

Nestlé reamintește inițiativele globale proprii:  

Programul „Nestlé for Healthier Kids”, creat „pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. În România, aceste eforturi se regăsesc se concretizează prin parteneriatele cu mișcarea națională Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația Prais și programul Traista cu sănătate, inițiat de prof. dr. Veronica Mocanu”.

Inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth”, cu obiectivul „să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth”.

Sustenabilitate, în sensul că „Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...