Finanțare de 31 milioane lei de la EximBank pentru compania Don Pedro

Date:

Compania Don Pedro SRL, unul dintre principalii producători români de hârtie tissue, este beneficiara unei finanțări de 31 de milioane de lei de la EximBank, prin care și-a dublat capacitatea de producție în urma finalizării unui program de investiții în echipamente și utilaje. Investiția constă în punerea în funcțiune a unei linii de producție total automatizate care transformă o bobină de hârtie (jumbo rola) în produs finit (hârtie igienică și prosop de hârtie), ambalat, etichetat individual/bax și paletizat, transferat pe raft în depozit de unde se încarcă în mijlocul de transport, cu intervenție umană minimă.

Traian Halalai, președintele executiv al EximBank, subliniază: „Suntem încântați că am reușit să susținem compania Don Pedro în implementarea acestui proiect de investiții, derulat într-o perioadă plină de provocări pentru mediul de afaceri. Este un semnal îmbucurător faptul că, în ciuda contextului economic dificil, există antreprenori români care continuă să investească pentru dezvoltare, iar  faptul că această societate cu viziune de creștere a afacerilor pe termen lung a ales EximBank ca partener financiar confirmă că banca este un veritabil susținător al antreprenoriatului autohton având capacitatea de a propune segmentului corporate soluții financiare ce contribuie la dezvoltarea sustenabilă a afacerilor și a economiei”.

Petrișor Lazăr, director general al companiei Don Pedro: „Faptul că am investit constant în tehnologii de ultimă generație pentru a atinge cele mai înalte standarde de producție și personalizare ne-a permis să ne extindem portofoliului de clienți. În 2019, unitatea noastră de producție era utilizată la capacitate maximă, iar comenzile din partea clienților mari erau în continuă creștere. Acest lucru ne-a determinat să implementăm un nou proiect de investiții, prin care să ne extindem capacitatea de producție și care să ne permită totodată să producem toată gama de produse sub marca proprie premium. Având suportul EximBank am reușit să finalizăm și această etapă de dezvoltare care ne va menține business-ul pe o pantă ascendentă și ne va consolida prezența pe piața de profil”.

Compania Don Pedro SRL, județul Vâlcea, deține capital privat 100% românesc. Își desfășoară activitatea într-un spațiu de producție 12.000 mp și depozitare de 18.000 mp și deține un portofoliu de peste 1.200 de produse, atât mărci proprii – El Capitan, Foxia și Pariss, cât și private. Societatea, care are circa 240 de angajați, a înregistrat în 2019 afaceri de peste 114 milioane de lei. A fost înființată în 1995, cu trei oameni, într-un spațiu de producție de 600 mp și s-a dezvoltat continuu. Produsele – hârtie igienico-sanitară, simplă și parfumată, batiste din hârtie parfumată sau simplă, prosoape de hârtie, șervețele de masă simple sau personalizate, șervețele destinate segmentului HoReCa, prosoape de bucătărie imprimate sau role profesionale din hârtie etc. – sunt distribuite preponderent pe piața internă, în toate lanțurile mari de magazine sau de benzinării. Compania are capacitatea de a-și transporta produsele oriunde pe teritoriul României, dar și în afara țării și de a se aproviziona cu materii prime, prestând complementar și servicii de transport rutier de mărfuri, către terți. În 2020 a demarat un proiect pentru construirea unei centrale electrice fotovoltaice pentru producerea energiei electrice utilizând energia solară. Centrala va permite Don Pedro să-și asigure o mare parte din energia electrică necesară pentru unitatea de producție. Pentru detalii: www.donpedro.com.ro

EximBank este definită ca „o instituţie specializată ce se implică activ în susţinerea şi promovarea mediului de afaceri românesc. Instrumentele sale financiare sunt dedicate exclusiv segmentului corporate și pot fi accesate în condiții avantajoase de orice tip de societate comercială, fie că este IMM sau companie mare, derulează tranzacţii internaţionale, ori se adresează pieţei interne. Companiile au la dispoziție și un portofoliu competitiv de produse de trezorerie, cash management, trade finance și factoring, ce întregesc oferta de finanțare și garantare. Totodată, pentru că acţionează ca agent al statului pe piaţa de garanţii şi asigurări, EximBank este unul dintre canalele prin care fondurile publice, puse la dispoziţie de statul roman, se infuzează în economie. Pentru detalii: www.eximbank.ro”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Festival cu concerte inclusiv pe esplanada Ateneului Român

Un eveniment complex, care îmbină concerte în aer liber...

Vânzarea de cafea rece, în creștere pe piața din România 

Pe baza propriilor studii asupra pieței, compania Nestlé semnalează...

Necesitatea introducerii clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice

„Necesitatea clauzei de arbitraj în contractele de achiziții publice”...