Compania Flanco a înregistrat vânzări de 200 milioane de lei cu ocazia Black Friday (27 octombrie şi 19 noiembrie 2017), cu 30% mai mult faţă de anul trecut în cadrul aceluiași eveniment destinat reducerilor.
“O altă categorie de cumpărători a fost aceea a clienţilor deja informaţi, care au ştiut exact ce îşi doresc şi au ales să îşi achiziţioneze produsele din confortul propriei case. Aşa cum ne aşteptam, tendinţa ascendentă a cumpărăturilor făcute online s-a menţinut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% faţă de anul trecut”, a declarat Dragoş Sîrbu, director general Flanco.
De asemenea, numărul de produse tranzacționate de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferinţelor clienţilor aflându-se electrocasnicele mari (peste 60.000 de unităţi vândute), electrocasnicele de bucătărie (peste 50.000), televizoarele (peste 40.000), produsele de îngrijire personală (peste 35.000) şi smartphone-urile (peste 30.000).
Compania Flanco are contracte cu mai multe firme de curierat din ţară în vederea livrărilor de produse către clienți.
Flanco are peste 1.500 de angajaţi şi o reţea de 124 de magazine.