Flanco a avut vânzări în valoare de 200 de milioane de lei în cadrul Black Friday

Date:

Compania Flanco a înregistrat vânzări de 200 milioane de lei cu ocazia Black Friday (27 octombrie şi 19 noiembrie 2017), cu 30% mai mult faţă de anul trecut în cadrul aceluiași eveniment destinat reducerilor.

“O altă categorie de cumpărători a fost aceea a clienţilor deja informaţi, care au ştiut exact ce îşi doresc şi au ales să îşi achiziţioneze produsele din confortul propriei case. Aşa cum ne aşteptam, tendinţa ascendentă a cumpărăturilor făcute online s-a menţinut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% faţă de anul trecut”, a declarat Dragoş Sîrbu, director general Flanco.

De asemenea, numărul de produse tranzacționate de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferinţelor clienţilor aflându-se electrocasnicele mari (peste 60.000 de unităţi vândute), electrocasnicele de bucătărie (peste 50.000), televizoarele (peste 40.000), produsele de îngrijire personală (peste 35.000) şi smartphone-urile (peste 30.000).

Compania Flanco are contracte cu mai multe firme de curierat din ţară în vederea livrărilor de produse către clienți.

Flanco are peste 1.500 de angajaţi şi o reţea de 124 de magazine.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

JT GRUP OIL încheie primul semestru cu afaceri de 108 milioane lei și un profit net de 2,58 milioane lei

JT GRUP OIL, distribuitor de carburanţi și unicul dezvoltator...

Analiză Storia – Cum au evoluat prețurile apartamentelor în principalele orașe din țară

Prețurile medii ale apartamentelor de vânzare – vechi și...

Evoluția pieței românești de fuziuni și achiziții în primele 9 luni ale anului 2024

Piața de fuziuni și achiziții (M&A) din România a...