Game World, donație pentru achiziție de măști cu filtre anti-coronavirus

Date:

Game World, companie reprezentativă pe piața centrelor de divertisment, donează 15.000 de euro în beneficiul Fundației pentru Smurd în vederea achiziționării de măști cu filtre anti-coronavirus. Beneficiare sunt echipajele din Constanța, Brașov, Alba Iulia.

Game World București Mall, cea mai mare sală de jocuri din România, a donat 50.000 de euro în beneficiul Asociației „Dăruiește Viață”, susținere pentru construirea spitalului modular 1 Elias, destinat îngrijirii bolnavilor de Covid-19 și pentru sistemul medical în lupta împotriva coronavirusului.

Andrei Frimescu, director de marketing și PR al companiei Game World, subliniază: „Am alocat aceste sume pentru a susține lupta celor din linia întâi – medici, asistente și personal sanitar. Acum, mai mult ca niciodată, viitorul noastru ca societate depinde de succesul acestor eroi în bătălia împotriva pandemiei, ca și de modul în care noi ceilalți vom înțelege să fim solidari și să ne ajutăm unii pe alții într-un moment cu adevărat critic. Suntem o companie responsabilă și am ales să acordăm acest sprijin prin intermediul unor organizații neguvernamentale solide, cu experiență, care cunosc domeniul și care ne sunt astfel parteneri în demersurile noastre de responsabilitate socială. Suntem hotărîți să sprijinim în continuare comunitățile în care suntem prezenți, așa cum am făcut-o și pâna acum”.

În 2019, companiile Game World Group au donat aproximativ 1,7 milioane de lei pentru diferite inițiative de responsabilitate socială corporativă. Au fost susținuți 29 de beneficiari, precum Fundația Hospice Casa Speranței, Asociația „Dăruiește Viață”, Magicamp, Asociația Little People, Fundația Comunitară Brașov, Asociația Inima Copiilor.

Pe durata stării de urgență, toate unitățile Game World (7 săli de jocuri, în București, Constanța, Brașov, Alba Iulia) sunt închise și toți angajații (aproximativ 400) sunt păstrați.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...