Grupul Volkswagen îşi schimbă sigla

Date:

Grupul german Volkswagen AG intenţionează să modifice sigla brandului pentru prima dată din 2012, deoarece se pregăteşte pentru era vehiculelor electrice şi încearcă să-şi refacă imaginea, afectată de Dieselgate, potrivit Globalmanager.

De asemenea, noua siglă va fi prezentată anul viitor, odată cu lansarea unor modele electrice. Adaptându-se perioadei actuale, sigla va trebui să fie vizibilă atât pe maşini cât şi pe ecranele smartphone-urilor, a anunţat Jochen Sengpiehl, şeful de marketing al brandului VW.

Totodată, emblema VW, modificată ultima dată în urmă cu şase ani cu o imagine tridimensională, s-a schimbat foarte puţin de la renaşterea producătorului auto, după al Doilea Război Mondial.

“Brandul VW nu este în cea mai bună formă, comparativ cu anii precedenţi”, deoarece marca şi-a piedut din atracţie încercând să fie “prea nemţească”. “Nu este numai din cauza scandalului legat de emisiile motoarelor diesel”, a declarat Sengpiehl.

Compania VW va extinde utilizarea mediilor digitale şi a reţelelor de socializare, pentru a-i convinge pe consumatorii sceptici să treacă la vehiculele electrice. O imagine proaspătă a brandului reprezintă cheia planului de 20 de miliarde de euro al Volkswagen de cucerire a pieţei vehiculelor electrice.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Restart Energy a finalizat două proiecte fotovoltaice pentru compania Com Divers, în valoare totală de peste 300.000 de euro

Armand Domuța, CEO & Founder Restart Energy: „Proiectele fotovoltaice...

Proiecte de tehnologie digitală privind moneda digitală CBDC

| de Elena Dobre, membru al Asociației pentru Studii și Prognoze Economico-Sociale – filiala Dobrogea

Ungaria über alles…

| de Laurențiu Mironescu președintele Ligii Navale Române

Țările în curs de dezvoltare… se dezvoltă

Transformările structurale care au loc în lume, pe multiple...