Hub tehnologic în București pentru capacități digitale, de date și tehnologie

Date:

Grupul Ahold Delhaize anunță lansarea unui hub de tehnologie în București, AD/01, cu sublinierea că, „prin această lansare, compania își propune să atragă peste 250 de specialiști în domeniul tehnologic, pentru a dezvolta inovații în experiența și serviciile oferite clienților pentru brandurile europene care fac parte din grupul Ahold Delhaize”. 

Ahold Delhaize precizează că AD/01 va juca un rol esențial în consolidarea grupului, „ca parte a ecosistemului digital, de date și tehnologie. Echipele din noul hub tehnologic vor fi implicate într-o gamă largă de proiecte, de la dezvoltare web și aplicații, până la suport și inițiere de proiecte strategice în domeniile eCommerce, Infra, Data, Loyalty, Core Retail și nu numai”. 

Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europa & Indonezia: „Toate brandurile noastre locale au o singură misiune și promisiune în fața clienților: să ofere cea mai bună experiență la cumpărături. De aceea, și noi ne concentrăm toate eforturile în zona de tehnologie, astfel încât să oferim experiențe digitale impecabile, fie că este vorba despre zonele din magazinele noastre sau despre tot ce avem dincolo de magazine. Pe măsură ce nevoile clienților noștri evoluează, apar noi provocări, motiv pentru care lansăm acum AD/01. Acest hub tehnologic va reuni cei mai buni specialiști din domeniul IT&C pentru a dezvolta inovații care servesc consumatorilor de astăzi și de mâine, pentru toate brandurile noastre europene. Astfel, am ales să investim mai departe pe piața din România, unde avem deja o prezență solidă prin brandul nostru local, Mega Image.”

Mircea Moga, CEO Mega Image: „Ne bucurăm că România a fost aleasă pentru dezvoltarea noului hub tehnologic și primim cu entuziasm întreaga echipă alături de noi, în familia Ahold Delhaize. Vom continua să facem o diferență semnificativă prin ceea ce oferim zi de zi clienților noștri la cumpărături, în magazinele noastre sau în supermarketul online: produse locale, proaspete și sănătoase de la producători locali, o gamă de mărci proprii de calitate, la prețuri bune zilnic și oferte care răspund cel mai bine nevoilor clienților.”

O comunitate pentru creștere și colaborare 

AD/01 accentuează că „își propune să promoveze o cultură vibrantă și incluzivă care reunește ingineri tehnologici. Primii angajați deja se alătură echipei locale și, conform planului, în următorii ani echipa se va extinde cu 250 de profesioniști. Procesele de recrutare au în focus piața din România, care are deja o bază de specialiști în domeniul tehnologic, recunoscută la nivel european”. 

Ahold Delhaize este caracterizat ca „unul dintre cei mai mari jucători din retail la nivel global în segmentul de supermarketuri și comerț online. Mărcile locale din portofoliu deservesc 63 de milioane de clienți în fiecare săptămână, atât în magazine, cât și online, în Statele Unite, Europa și Indonezia. Împreună, aceste mărci au peste 400.000 de angajați în 7.716 de magazine alimentare și de specialitate și includ cel mai mare retailer online din Benelux și cei mai importanți comercianți online din Benelux și Statele Unite. Brandurile Ahold Delhaize sunt în topul dezvoltării sustenabile în retail, aprovizionând în mod responsabil, sprijinind comunitățile locale și ajutând clienții să facă alegeri mai sănătoase. Dezvoltarea companiei este construită pe patru piloni principali – dezvoltarea omnichannel, creșterea sănătoasă și durabilă, investiții în oameni și consolidarea excelenței operaționale – care susțin atingerea obiectivelor și viziunea de a aduce o contribuție durabilă pentru viitor. Cu sediul central în Zaandam, Țările de Jos, Ahold Delhaize este listată la bursele Euronext Amsterdam și Bruxelles (ticker: AD), iar certificatele sale de depozit americane sunt tranzacționate pe piața over-the-counter din SUA și cotate pe piața internațională OTCQX (ticker: ADRNY). Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: www.aholddelhaize.com”.

Fondat în 1995, Mega Image este recunoscut ca „unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 975 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Oradea, Timișoara, Bacău, Sibiu şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image și Shop&Go. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...