Începe construcţia proiectului rezidențial H Pipera Lake

Date:

Începe construirea proiectului de 390 de apartamente H Pipera Lake, cel mai amplu proiect rezidențial realizat de Hagag Development Europe (parte a Hagag Group din Israel), dezvoltator imobiliar specializat în proiecte rezidențiale și comerciale. Investiția totală este estimată la 90 de milioane de euro şi a primit autorizația de construcție, pe o suprafață totală de teren de 57.000 metri. Se va realiza în trei etape. Prima va fi gata la sfârşitul anului 2020. Va cuprinde 5 clădiri a câte 78 de apartamente de tip studio dublu, 2 și 3 camere și un regim de înălțime P+6E+7R. Unitățile vor avea suprafețe construite cuprinse între 55 mp şi 97 mp. 45% din apartamentele acestei prime faze au fost deja vândute. Antreprenorul general al proiectului este BTD Construct.

Ana-Maria Pop (foto), Chief Operating Officer în cadrul Hagag Development Europe, subliniază: „H Pipera Lake este un proiect de mari dimensiuni, iar demararea lucrărilor de construcție marchează un moment important în extinderea companiei pe piața locală. Amplasat într-o zonă în continuă dezvoltare și care găzduiește astăzi mai mult de 1.200.000 de metri pătrați de spații de birouri, H Pipera Lake își propune să devină căminul ideal pentru toți cei care își desfășoară activitățile zilnice în cardul polului de birouri din vecinătate, dar și pentrupersoanele care sunt în căutarea unei locuințe ferite de agitația orașului și totuși aproape de punctele de interes ale unui trai modern: supermaketuri, cetre comerciale, restaurante, etc.”

În sens cuprinzător, Yitzhak Hagag, Chairman and board controller al Hagag Group, accentuează: „Am decis să investim în România deoarece am simțit potențialul enorm al pieții și suntem convinși că H Pipera Lake va aduce un plus de valoare zonei de nord a capitalei. Ne bucurăm să începem construcția primei faze cu un grad de ocupare de 45%. Acest procentaj este expresia clară a interesului pe care oamenii îl manifestă vizavi de proiect, dar și o confirmare a faptului că piața este, în continuare, dinamică. România rămâne pentru noi o alegere strategică și plănuim să adăugăm noi proprietăți în portofoliul local al companiei, dar și să lansăm noi proiecte”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...