ING Bank România transformă cardurile expirate în țevi din plastic

Date:

ING Bank România anunță că este prima bancă din Grupul ING „care renunță la distrugerea tradițională a cardurilor sale în favoarea casării prin tăiere, un proces cu impact redus asupra mediului. Propriu-zis, procesul are două faze: partenerul Austria Card SRL preia cardurile, iar materialul rezultat în urma tăierii va fi colectat și reciclat de firma KLAUSSENBURG RECYCLING GmbH în instalații specializate pentru a obține țevi din plastic.

În 2022, ING Bank a inițiat tranziţia portofoliului său de carduri către o alternativă sustenabilă, din plastic reciclat, care oferă aceeaşi durabilitate şi calitate cardurilor bancare. Prin acest demers, banca reduce amprenta de carbon a cardurilor nou-emise cu 75%, în timp ce energia necesară pentru a le produce scade cu 54%”. 

Cristian Lia, director Dezvoltare Carduri, ING Bank România: „Încurajăm clienții ING Bank România, posesori de carduri fizice, să le returneze în oricare office ING la momentul expirării. În urma procesului de reciclare, cardurile vor fi redate folosului comun sub o altă formă, cea a țevilor din plastic. Mai mult decât atât, apelul nostru către clienți este de a utiliza cardul virtual ING, un mijloc de plată mai simplu de folosit și cel puțin la fel de sigur. Cardul virtual se emite direct din aplicaţia de internet şi mobile banking ING Home’Bank, printr-un proces 100% online. Funcționalitățile cardului virtual sunt identice cu cele ale cardului fizic, de la plăți la comercianți prin POS, până la plăți online sau retragere de numerar la orice ATM ING și non ING, acolo unde opțiunea este pusă la dispoziție de celelalte instituții bancare.” 

ING Bank România precizează că, „odată cu adoptarea politicii de reciclare, cardurile ING se înscriu în categoria produselor complet reciclabile, cu impact redus asupra mediului pe parcursul întregii lor durate de viață, de la producție până la distrugere. 100% dintre cardurile nou emise de ING folosesc rPVC, în timp ce 30% din portofoliul existent sunt deja emise pe rPVC”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...