Investiție Hornbach de 32 milioane de euro într-un nou magazin

Date:

Grupul Hornbach, recunoscută ca „unul dintre principalii jucători ai pieței europene de materiale de construcții și grădinărit”, își extinde rețeaua națională cu un nou magazin, în Constanța, pe bulevardul Aurel Vlaicu nr. 158, printr-o investiție de peste 32 de milioane de euro; investițiile totale ale companiei în România ajung astfel la 234,2 milioane de euro, în 15 ani de prezență pe piața românească de profil.

Este al nouălea magazin al Grupului Hornbach în România, cu o suprafață totală de vânzare de 20.000 mp, din care fac parte și departamentul Grădină, cu 5.000 mp, precum și Drive In, cu 6.600 mp, unde clienții au acces direct la raft cu mașina proprie. 

Mugurel-Horia Rusu, director general al Hornbach România: „Decizia de a extinde rețeaua națională Hornbach cu un magazin în Constanța a fost determinată de faptul că acest oraș are o evoluție economică pozitivă și un potențial constant de dezvoltare. Constanța este un oraș cu peste 300.000 de locuitori, cărora Hornbach le oferă un sortiment vast de produse ce respectă standardele de calitate germană, la un raport excelent calitate-preț. În plus, magazinele noastre vin în întâmpinarea nevoilor clienților cu o serie de servicii, cum sunt cele de montaj, debitare lemn, confecționare perdele, înrămat tablouri și mixat vopsele. Noi ne diferențiem de competitori prin posibilitatea de a mixa până la un milion de nuanțe de culoare. Prin oferirea acestui serviciu, clienții noștri au posibilitatea de a obține în magazin orice nuanță de vopsea dorită. Un alt avantaj pe care îl oferim clienților este posibilitatea de a-și realiza proiectele cu ajutorul serviciilor noastre profesioniste de montaj. Hornbach este recunoscut la nivel național pentru strategia prețurilor mereu mici, 365 de zile pe an, precum și pentru raportul excelent calitate-preț, ceea ce ne transformă într-un partener stabil pentru clienții noștri, persoane fizice sau juridice. Filozofia noastră este orientată atât către interesele clienților care doresc să realizeze proiecte pe cont propriu, dar și către cei care aleg să implice meșteri, designeri, arhitecți sau alți profesioniști din domeniu.”

Hornbach anunță că magazinul din Constanța „pune la dispoziția clienților un sortiment vast de produse destinate construcției și amenajării spațiilor interioare și exterioare. Categoriile principale de produse care se regăsesc în magazin sunt: materiale de construcții, prefabricate și pardoseli, electro și corpuri de iluminat, feronerie, scule și unelte, produse pentru amenajarea băilor și bucătăriilor, plăci ceramice, vopsele, perdele și covoare. De asemenea, în zona Grădină și Zoo clienții găsesc produse pentru animalele de companie și acvaristică, dar și produse necesare amenajării grădinii și petrecerii timpului liber: plante de interior și exterior, substrat și îngrășăminte, ghivece, garduri, mobilier de grădină și grătare”.

În magazinul online, clienții găsesc peste 75.000 de produse, majoritatea disponibile și prin intermediul serviciului de rezervare și ridicare din magazin. Produsele pot fi ridicate din magazinul Hornbach preferat în doar două ore de la confirmarea rezervării sau alt termen personalizat.

Cei 110 angajați ai magazinului oferă consiliere specializată și soluții de amenajare adaptate nevoilor și bugetului fiecărui client

Programul de funcționare al magazinului din Constanța este de luni până sâmbătă, între orele 08.00 și 21.00, duminica de la 08.00 la 19.00. Zona Drive In este deschisă de luni până sâmbătă, între 07.00 și 21.00, duminică în intervalul 08.00-19.00.

Grupul Hornbach este caracterizat ca „un concern DIY independent, condus de o familie, sub egida Hornbach Holding AG & Co. KGaA, care este listat la bursă și reprezentat în SDAX. Hornbach Baumarkt AG, cea mai mare societate afiliată, operează 168 de magazine de materiale de construcții și grădinărit, două magazine specializate și magazine online în nouă țări europene. Din concern fac parte, de asemenea, Hornbach Baustoff Union, un retailer regional de materiale de construcții cu 39 de locații în sud-vestul Germaniei și în Franța, și Hornbach Immobilien AG, care dezvoltă proprietăți imobiliare cu destinație comercială pentru grup. În exercițiul financiar 2021/22 (data încheierii exercițiului financiar: 28 februarie 2022), Grupul Hornbach a realizat o cifră de afaceri netă de 5,9 miliarde de euro, fiind astfel unul dintre cei mai mari cinci retaileri de materiale de construcții și grădinărit din Europa. Concernul are aproximativ 25.000 de angajați”.

Foto: Hornbach

 

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...