Volkswagen se adaptează noilor cerințe la nivelul Uniunii Europene și anume de a reduce impactul asupra mediului.

Într-un interviu acordat revistei FoodBiz.ro, Ionuț Anghel, Directorul de Vânzări al mărcii Volkswagen din cadrul Porsche București Nord, ne-a vorbit despre vânzările mașinilor hibrid și electrice în România.

„România este pregătită pentru tranziția la autovehiculele electrice și hibride. Personal cred mult mai mult în trecerea către autovehiculele electrice, atât din punct de vedere al costurilor cât și din punct de vedere al pregătirii pentru viitor. Conform ultimelor reglementări ale Uniunii Europene din 2035 practic renunțăm la motoare termice. Revenind, România este pregătită ținând cont de apetența poporului român pentru inovație, pentru tot ceea este nou și modern, ținând cont de absorbția fondurilor europene și aici ne referim în dezvoltarea de stații de încărcare mașini electrice, de fotovoltaice, de sprijinul oferit de stat. Să nu uităm că discutăm de o sumă maximă de 57 000 RON”, a declarat Directorul de Vânzări al mărcii Volkswagen din cadrul Porsche București Nord.

În România, vânzările mașinilor hibride și electrice au crescut, lucru care se datorează măririi gradului de conștientizare al populației legat de impactul autovehiculelor asupra mediului. În România profilul cumpărătorului de mașini hibride și electrice este destul de bine definit.

„Din punct de vedere al profilului, clientul de autovehicul electric este un client bine informat, educat, peste medie, este independent, este ecologist și își dorește protecția mediului. Ținând cont că suntem mai departe decât popoarele din zona scandinavă, este de apreciat ca suntem deschiși la schimbare, ținând cont că acolo fenomenul încălzirii globale este mult mai prezent decât în România” a spus Ionuț Anghel.

În ciuda contextului economic tensionat, a crizei conductorilor, a crizei cablajelor, a Războiului din Ucraina, în primele 5 luni ale anului 2022 Volkswagen a înregistrat o creștere a vânzărilor de mașini de aproximativ 35%, o bună parte fiind mașini hibrid și electrice.

Conducerea brandului estimează că vânzările pe 2022 o să fie cu 10% mai mari decât în anul precedent, iar din cele 120 000 de unități din piața totală de mașini din România, Volkswagen se așteaptă la o felie consistentă.

Articol preluat de pe FoodBiz.ro

DISTRIBUIȚI