Isopan Est, 94,5 milioane de euro, cifră de afaceri în 2023

Date:

Compania Isopan Est, producătoare de panouri termoizolante, este lider de piață în România din punctul de vedere al cantității produse și din cel al cifrei de afaceri realizate la finalul unui an 2023 record, raportând o cifră de afaceri de 94,5 milioane de euro și o producție de 3,91 milioane mp de panouri termoizolante, cantitate în creștere cu 12% față de anul precedent.

Isopan Est subliniază că, „potrivit unei analize efectuată de agenția Neomar, în 2023 piața din România a avut o valoare totală de 246,18 milioane de euro, fiind produse în total 11,09 milioane de metri pătrați de panouri. Conform acestui raport, Isopan Est are o cotă de piață de 23,6% pe segmentul producție, fiind liderul absolut al pieței. 

Pe segmentul de producție, Isopan Est anunță că a realizat 3,91 milioane de metri pătrați de panouri sandwich în 2023, în creștere cu aproape 12% față de anul precedent. Din această cantitate, peste 2,6 milioane de metri pătrați de panouri au fost comercializate pe piața internă, ceea ce reprezintă o creștere de 23,8% față de 2022. De asemenea, aproape 1,3 milioane de metri pătrați au mers la export, Isopan devenind unul dintre principalii contribuitori ai acestui segment important din economia României”.

Toni Pera, director general al Isopan Est: „Anul 2023 a fost unul foarte bun pentru Isopan, unul în care am trecut într-o nouă fază de consolidare a business-ului și a poziției de pe piața din România. Pe măsură ce economia a început să își revină, proiectele importante au fost fie deblocate, fie pornite. În prima parte a anului instabilitatea provocată de inflația galopantă s-a resimțit destul de puternic, însă apoi situația s-a stabilizat și am reușit să depășim acel moment. Am mai avut provocări semnificative legate de lanțurile logistice, însă cum în fiecare criză există o oportunitate, aceste dificultăți ne-au prilejuit o investiție consistentă în extinderea capacității de stocare a materiilor prime. Partenerii de tradiție, dar și cei noi, au venit către Isopan și mă bucur că echipa a fost la înălțime de fiecare data. Într-o piață atât de competitivă, atât la nivel local, cât mai ales la nivel internațional, este evident pentru oricine că doar prin parteneriate business-urile se pot consolida și dezvolta, iar colaborarea la nivelul industriei este aproape obligatorie. Înainte de a fi competitori, suntem elemente de inovație, obiectivul nostru comun fiind acela de a oferi cele mai bune produse pentru proiectele clienților noștri. Am demonstrat pe parcursul anului trecut că Isopan își merită poziția de lider de piață în România și ne onorează faptul că dezvoltatorii proiectelor majore își doresc să le fim parteneri, având încredere în calitatea panourilor și în expertiza echipei Isopan. Așteptările pentru anul 2024 sunt de consolidare, ne dorim să rămânem la nivelul din 2023 în contextul în care a fost un an record pentru noi, dar și în cel al provocărilor pe care le aduce fiecare an electoral, cu proiecte care sunt puse în așteptare.”

Isopan Est precizează că „planul de investiții al companiei prevede alocarea sumei de 5 milioane de euro pentru 2023 și 2024, dar și lansarea unor produse noi pentru piața din România. Anul trecut a fost finalizată o investitiție de un milion de euro în noul produs al Isopan, FORTELIA, și a fost demarată investiția în extinderea capacităților de stocare a materiilor prime, un nou depozit de produse chimice cu o sală de amestec specială pentru dezvoltarea de noi soluții sau tipuri de spumă, concomitent cu implementarea SAP. 

Printre proiectele semnificative la care Isopan a contribuit în 2023 se numără un proiect special ce a angrenat întreaga companie și a presupus livrarea a 187 de mii de metri pătrați de panouri în Turcia, materialele fiind folosite pentru construcția locuințelor provizorii pentru sinistrați. De asemenea, compania a livrat panouri pentru parcurile logistice VGP din Timisoara și Brasov, depozitul Fan Courier Stefanești, magazinele Jumbo din Sibiu și Iași, hypermarketul Carrefour din Bacău, fabrica Lidas Tulcea, magazinul Hornbach Constanța, extinderea fabricii Pirelli, fermele Carmistin, magazine Penny și Kaufland, centrul comercial Argeș Mall din Pitești, parcurile logistice Eli Parks sau CTP Serbia”.

Isopan Est, parte a grupului italian Isopan, este „lider de piață în producția de panouri metalice termoizolante sau panouri sandwich. Isopan SpA are o experiență de 45 de ani în producția panourilor metalice termoizolante, iar în România grupul este prezent încă din 2007. Grupul Isopan are sediul în Verona și este prezent în Italia cu două unități de producție, la Frosinone și la Verona. Prezența extinsă pe teritoriu și o rețea consolidată de colaboratori comerciali ne permite să fim prezenți pe cele mai importante piețe din lume prin șase companii, aflate pe trei continente.

Isopan Est oferă soluții care îmbină funcționalitatea materialelor, sustenabilitatea procesului, siguranța utilizatorilor și eficiența energetică a clădirilor, fie că este vorba de clădiri noi sau de clădiri recalificate energetic pieței din România și din țările vecine.

Panourile tip sandwich fabricate de Isopan contribuie la obținerea creditelor necesare pentru certificarea BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method) si LEED (Leadership in Energy and Environmental Design), standardul cel mai folosit la nivel mondial pentru certificarea sustenabilității clădirilor. Aproximativ jumătate din producția Isopan Est este folosită în România, în timp ce cealaltă jumătate din producție este direcționată către proiecte dezvoltate în Ungaria, Republica Moldova, Bulgaria, Serbia, Macedonia, Bosnia, Muntenegru, Slovacia, Ucraina. 

Isopan promovează conceptul de construcție responsabilă, asigurând bunăstarea celor care locuiesc în spațiile construite cu soluțiile noastre. De asemenea, Isopan și rețeaua sa de parteneri sprijină birourile de inginerie și arhitectură, firmele de construcții și instalatorii cu soluții end-to-end.”.  

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

PORR România – partener principal în cadrul EBcon 2024, prima conferința internațională de Employer Branding din România  

EBcon, prima conferinţă internaţională de Employer Branding din România,...

SeedBlink devine o platformă all-in-one pentru investiții și equity management, transformând deținerea de acțiuni în sectorul tehnologic european

SeedBlink, companie specializată în investiții în domeniul tehnologic european,...

Clifford Chance Badea a asistat Premier Energy la listarea pe Bursa de Valori București, o tranzacție de aproape 700 milioane lei 

O echipă multijurisdicțională de avocați Clifford Chance din București,...