Kaufland ajunge la o rețea de 177 de hipermarketuri la nivel național 

Date:

Compania Kaufland România deschide la 29 februarie două magazine, în Zalău și în cartierul Militari Residence din București, ajungând astfel la o rețea de 177 de hipermarketuri la nivel național. 

Kaufland subliniază că, prin deschiderea noilor magazine, „a generat circa 130 locuri de muncă, sprijinind dezvoltarea comunităților locale”.

Cele două noi magazine sunt caracterizate astfel de creatorii lor: „Situat pe Drumul Osiei 78, Sector 6, noul Kaufland București este construit pe o suprafață totală de aproape 6.000 mp, cu un spațiu de vânzare de peste 3.200 mp. Acesta cuprinde o galerie comercială, oferind accesul la o varietate de magazine și servicii, precum TIP TOP pentru cofetărie și mâncare gătită, Tabac EXPRESS, curățătoria și croitoria CLEANSPOTSERVICE și Farmacia Dr. Max, ATM Multibanco și serviciile de coletărie EasyBox, DPD și FANbox.

Programul de lucru este de luni până sâmbătă de la 07:00 și până la 22:00, iar duminică de la 08:00 la 21:00. 

Cu ocazia inaugurării, bucureștenii sunt așteptați cu reduceri speciale la articole nonalimentare din gamele de electrocasnice și îmbrăcăminte, în limita stocului disponibil, și reduceri zilnice de 30% pentru diverse categorii de produse.

Noul Kaufland Militari Residence se deosebește de celelalte magazine din țară prin faptul că este primul magazin construit din beton ecologic. ECOPact este un beton cu emisii scăzute de carbon și oferă 100% performanță, prin emisii de CO2 cu 30% mai mici în comparație cu betonul standard (CEM I), iar astfel Kaufland își propune să contribuie la reducerea poluării în mediul urban.

Noul magazin din Zalău, jud. Sălaj este situat pe Strada Corneliu Coposu nr. 142 și are o suprafață totală de peste 5.000 mp, dintre care 3.000 mp  sunt alocați spațiului interior de vânzare. Magazinul este prevăzut și cu o galerie comercială, ce oferă accesul la o varietate de magazine și servicii – Refugiul Gurmanzilor, unde clienții vor găsi produse de cofetărie, patiserie, paste de casă, sandwich-uri, băuturi calde și reci, precum și casa de schimb valutar Macrogroup, magazin specializat Tutun/Loto/Ziare Inmedio, Farmacia Catena, ATM Multibanco și serviciu de coletărie EasyBox.

Hipermarketul își va deschide porțile publicului joi, 29 februarie, și va funcționa între orele 07:00-22:00, de luni până sâmbătă, respectiv între orele 08:00-20:00, duminica. 

Cele două magazine sunt prevăzute cu parcări generoase, cu 275 de locuri disponibile la București, respectiv 205 la Zalău, incluzând locuri de parcare pentru părinți și persoane cu dizabilități. Cei care aleg mijloacele de transport alternativ au la dispoziție stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.

Pentru a asigura un flux rapid de clienți și un timp redus pentru plata cumpărăturilor, fiecare hipermarket este dotat cu 15, respectiv 14 case de marcat – atât standard, cât și express, de tip self check-out. În plus, ambele magazine vor avea implementat și serviciul K-Scan, care oferă clienților posibilitatea de a scana singuri produsele, pentru o plată rapidă la casa de marcat.  

Ambele magazine oferă un sortiment extins de legume și fructe, produse proaspete la vitrina cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. La punctul Grill din exterior, clienții sunt așteptați cu o varietate de meniuri și preparate calde.

Kaufland își reafirmă continuarea angajamentului față de mediu, semnalând că „noile hipermarketuri sunt prevăzute cu sisteme de colectare separată, unde clienții sunt recompensați pentru ambalajele returnate:

  • În interiorul magazinelor, clienții vor găsi un automat de reciclare, de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici și ambalaje din PET, sticlă și metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul Ambalaj cu garanție tipărit pe etichetă.
  • Tot în zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin”.

Kaufland reamintește că „se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 177 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro”.    

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Turbinele cu gaze cu ciclu combinat: perspective de utilizare în România

| de Radu Cîrligeanu și Alina Arsani, Energy Policy Group

Recodificarea obligatorie de la 1 Ianuarie 2025

Schimbări majore pentru firme: Actualizarea codului CAEN devine obligatorie Actualul...

Lidl România, Top Employer 2025, de nouă ani, în poziția de angajator de top

Compania Lidl România a fost distinsă, pentru al nouălea...