Listarea MAM Bricolaj la Bursa de Valori București a debutat cu un record: acțiunea cu cea mai mare valoare a tranzacțiilor în prima zi

Date:

MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, a debutat pe piața AeRO din cadrul Sistemului Multilateral de Tranzacționare al Bursei de Valori București pe 21 ianuarie, unde acțiunile sunt tranzacționate sub simbolul bursier MAM. Compania a stabilit încă din prima zi un record. Acțiunile retailerului au atins cea mai mare valoare a tranzacțiilor în prima zi de listare la BVB dintre toate companiile antreprenoriale care au intrat pe piața AeRO din 2015 până în prezent.

MAM Bricolaj a încheiat prima zi pe piața AeRO pe locul 7 între cele mai tranzacționate acțiuni ca valoare. Valoarea tranzacțiilor a ajuns la aproape 3,1 milioane de lei în prima zi, cu o creștere de 53% a valorii acțiunilor față de momentul evaluării înainte de listare. Listarea la Bursa de Valori București este parte din strategia de dezvoltare a companiei și o componentă importantă în planul de extindere accelerată a rețelei de magazine MAM Bricolaj în principalele centre urbane din România. Retailerul va deschide în aprilie al treilea magazin în cartierul Ghencea din București și plănuiește deschiderea celui de-al patrulea magazin din rețea în Brașov.

Compania a încheiat anul 2020 cu rezultate financiare foarte bune. MAM Bricolaj a avut o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 33% și a ajuns la o cifră de afaceri de 40 de milioane de lei. Principalele obiective pentru MAM Bricolaj în 2021 sunt deschiderea a două magazine noi și creșterea cifrei de afaceri cu 65%.

„Când am pornit MAM Bricolaj am avut un scop clar: să le oferim clienților cele mai bune materiale, accesorii, sfaturi și suport pentru a-și transforma mobila și casa așa cum vor. Ne bucurăm că am reușit să facem asta, de-a lungul unui deceniu, din ce în ce mai bine, iar reușita de la BVB confirmă că suntem pe drumul cel bun. Acum ne-am propus să folosim toate pârghiile oferite de piața de capital pentru susținerea creșterii accelerate și să dezvoltăm un parteneriat de succes cu investitorii de la Bursă. Ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri, tocmai de aceea vizăm extinderea rețelei de magazine și să fim prezenți în principalele centre urbane din România. Odată cu fiecare nou centru inaugurat le promitem clienților beneficiile care ne-au consacrat, materiale de calitate și consultanță profesionistă ca să ia cele mai bune decizii”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj (foto).




Despre MAM Bricolaj

Din 2011, MAM Bricolaj a implementat un sistem inovator și comod de achiziționare a materialelor pentru mobilier. Este singurul furnizor cu autoservire din acest domeniu în România. Magazinul are peste 10.000 de produse în stoc și cea mai complexă gamă.

Din 2013, MAM Bricolaj organizează și cursul „Școala de Mobilă” cu scopul de a instrui meseriașii din domeniu cu privire la noile sisteme apărute. Acesta se adresează și pasionaților de mobilă care vor să învețe mai mult. Din primavara Cursul va fi disponibil si online. 

Mai multe informații despre MAM Bricolaj pot fi găsite pe site-ul companiei sau pe pagina de Facebook.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...

OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ...