MAMBricolaj Ghencea și-a dublat vânzările în al doilea an de funcționare

Date:

Magazinul MAMBricolaj Ghencea, cel mai nou în lanțul românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă creat de omul de afaceri Cristian Găvan, anunță că „și-a dublat vânzările în cel de-al doilea an de funcționare. Lansat în 30 martie 2021, în urma unei investiții de 1,65 milioane de euro, MAM Ghencea a generat în primele 18 luni de la deschidere venituri de 4,24 milioane lei, adică 10,2% din veniturile consolidate ale rețelei, conform rezultatelor făcute publice la finalul lui septembrie 2022 de companie, listată în prezent pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB).

În primii doi ani de funcționare, peste 150.000 de români au făcut cumpărături de produse și accesorii pentru mobilier în MAM Ghencea, 93.000 de vizite fiind înregistrate doar în 2022. Valoarea bonului mediu a fost de 126 lei/client, anul trecut, în creștere ușoară față de 2021, când media a fost de 121 de lei/client.

MAM Ghencea este și prima unitate a rețelei care a dobândit calitatea de prosumator, după ce compania a decis să-și crească independența energetică, prin montarea de panouri fotovoltaice pe acoperișul magazinului. Astfel, în urma unei investiții de 150.000 euro, finanțață prin Raiffeisen leasing în proporție de 70%, instalația fotovoltaică va acoperi o cincime din consumul mediu anual de electricitate al magazinului.

Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj: „Fiind situat într-o zonă în plină amenajare, unde predomină casele și ansamblurile rezidențiale, MAM Ghencea este vizitat preponderent de clienți finali, spre deosebire de MAM Morarilor și MAM Luică, unde majoritari sunt meseriașii. Acesta este motivul pentru care, pe lângă produsele de tip accesorii mobilier, care sunt și specialitatea noastră și produsele care predomină, există o cerere mai mare, comparativ cu celelalte magazine, pentru produsele de casă de tip menaj, curățenie, home deco.

Performanțele înregistrate de MAM Ghencea au fost foarte bune și le mulțumim clienților pentru încrederea acordată. Ne străduim să le oferim și în continuare cele mai bune soluții de produse și servicii pentru orice proiect de amenajare interioară, și cu ajutorul consultanților noștri, la prețuri cât mai accesibile. Cel de al treilea magazin MAMBricolaj din Bucureşti a venit, cu un portofoliu extrem de diversificat de produse, ca o certitudine a ritmului susţinut de creştere pe care îl avem. Ca parte a strategiei de dezvoltare, MAMBricolaj acordă o atenție deosebită sustenbilității pe termen lung, astfel că MAM Ghencea se evidențiază și prin proiecte speciale care dovedesc responsabilitatea față de mediu.”

MAM Ghencea reamintește că „este situat pe str. Prelungirea Ghencea nr. 301 şi are o suprafaţă totală de 1.500 de metri pătraţi, cu o suprafaţă de vânzare de 1.000 de metri pătraţi. Magazinul include spaţiu de depozitare şi birouri, care sunt situate la etajul 1. Investiţia pentru magazin a însemnat 1,3 milioane de euro pentru achiziţia spaţiului, iar 350.000 de euro au fost alocaţi pentru amenajare. În magazin lucrează în prezent 24 de angajaţi, reprezentând aproape 20% din personalul companiei”.

MAM Ghencea anunță că, „alături de MAM Morarilor și MAM Luică, derulează, în perioada 20 februarie-30 aprilie, campania tip Rabla, prin care își propune să colecteze produse de bricolaj și accesorii de mobilier uzate, în schimbul cărora clienții primesc pe loc o reducere de 10% pentru oricâte produse noi similare cu cele vechi vor achiziționa. Produsele colectate sunt ulterior sortate și predate operatorilor certificați în reciclare”.

MAM Ghencea subliniază că, de la momentul lansării, când a propus clienților săi aproximativ 7.300 de produse, „a ajuns la o ofertă care include aproximativ 8.300 de produse, care includ și categorii noi de produse, precum decoraţiuni şi corpuri de iluminat. Magazinul operează în sistem cash & carry, iar la interior clienţii au acces cu căruciorul de cumpărături. Aceştia pot apela ori de câte ori au nevoie la consilierii MAMBricolaj pentru ajutor sau consultanţă specializată cu privire la produsele căutate.

Pentru accesibilitate, rafturile magazinului sunt dispuse pe categorii de produse şi anume: profile din aluminiu, sisteme de balamale sau de inchidere, sisteme de sertare, blaturi şi panouri, electrice, scule, organe de asamblare, vopsele, materiale pentru curăţenie, mobilier şi decoraţiuni.

MAM Ghencea dispune de o parcare cu capacitatea de 50 de maşini, dintre care 35 sunt pentru clienţi, iar 15 pentru angajaţi. Programul este săptămânal de luni până vineri în intervalul orar 8.00-20.00, iar sâmbăta şi duminica în intervalul 8.00-16.00.

După ce a acumulat o experiență de 26 de ani în producția de mobilă, Cristian Găvan a venit, în 2011, cu un concept nou de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, permițând publicului larg să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preț mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAMBricolaj, clienții au posibilitatea de a-și proiecta mobila pe care și-o doresc și de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziție în magazine o gamă largă de materiale, accesorii și culori.

Compania MAMBricolaj are trei magazine în Bucureşti. Dintre ele, în primul semestru din 2022, MAM Ghencea a contribuit cu 2,8 mil. lei (10,2%), conform datelor publicate la BVB, unde este listată compania, cu o capitalizare de 26,9 milioane de lei.

Primul magazin MAMBricolaj din București, cu o suprafață de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Bld. Basarabia. Unitatea a fost mutată în 2019, pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 3.500 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2014, MAM Bricolaj are și magazin online”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...