Mircea Stoica, SanoVita: noi am introdus müsli pe piața din România

Date:

Într-o țară consumatoare de carne, piața produselor vegetale s-a dezvoltat mult în ultimii ani, oamenii fiind tot mai atenți la ceea ce mănâncă. Compania românească SanoVita este pionier pe piața produselor de müsli și leader la această categorie. Într-un interviu acordat revistei FoodBiz.ro, Mircea Stoica, CEO-ul SanoVita, ne-a vorbit despre succesul acestui brand.

 

„SanoVita a luat naștere acum 27 de ani, a fost cumva o consecință a unei filozofii de viață sănătoasă și, întrucât alimentația face parte din viața sănătoasă automat, s-a născut SanoVita. Este o firmă românească, fondatorii sunt români și sigur a fost dificil să vii pe piață, în 1995, cu produse de origine vegetală, la vremea aceea foarte puțin știau că fulgii de ovăz sunt și pentru consumul uman. SanoVita este compania care a introdus müsli pe piața românească”, a declarat CEO-ul SanoVita pentru FoodBiz.ro.

Deși contextul pandemic a fost unul dificil pentru toată lumea, consumul de produse vegetale a crescut, astfel că în 2020 vânzările s-au majorat cu 10% față de 2019, iar în 2021 față de 2020 cu încă 10%, închizând anul trecut cu o cifră de afaceri 85 milioane de lei.

„SanoVita are un portofoliu bogat de peste 200 de articole pentru că ne-am dorit să acoperim cam toate ocaziile de consum, de la mesele principale, mic dejun, prânz, dar și produse on-the-go. Categoria cu care ne mândrim și care este vârful de lance al produselor noastre este müsli, unde suntem pioneri și avem cea mai mare expertiză, în care inovăm constant. Dar pe lângă produsele pentru micul dejun, mai avem și altele în focus, sunt cele cu valoare nutritivă ridicată gen chia, quinoa cărora noi le spunem intern super alimente. De asemenea, mai avem categoria de rondele, în care ne mândrim că avem o gamă de rondele cu glazuri, iar începând de anul acesta avem glazuri fără zahăr, după cum știți zahărul este o barieră de consum”, a explicat Mircea Stoica.

Produsele se adresează tuturor tipurilor de consumatori, însă în general există un profil major conturat, persoane cu educație peste medie care acordă atenție ingredientelor listate pe etichetă, preponderent femei cu vârstele cuprinse între 25-45 de ani din mediul urban, care au venituri peste medie.

Articol preluat de pe FoodBiz.ro

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica gata de start!

La FoodINTELForum, ne bucurăm să avem alături Aqua Carpatica,...

Mineritul de Bitcoin a înregistrat venituri record în ziua înjumătățirii recompenselor

Cea mai recentă înjumătățire (halving-ul) a recompenselor pentru “minarea”...

„Vânzarea de mai” s-ar putea sa fi început în aprilie

Se pare că sezonul slab al acțiunilor a apărut...

Parlamentul European a adoptat directiva privind așa-numitul „drept la reparare”

Noile norme consolidează dreptul la reparare, urmăresc reducerea deșeurilor...