Nestlé – campanie de testare vocațională adresată adolescenților

Date:

Compania Nestlé lansează „o campanie de testare vocațională adresată adolescenților (liceu) și tinerilor aflați fie la studii superioare, fie la primul loc de muncă”, pornind de la întrebarea „și ce vrei să te faci când vei fi mare”. Inițiatorii subliniază că, „potrivit Eurostat, la nivelul anului 2022, 19,8% din românii cu vârstă cuprinsă între 15 și 19 ani nici nu învățau, nici nu munceau. Dacă la băieți proporția era de aproape 15%, la fete era un dezastru: peste 25%, punând România pe primul loc în acest clasament negativ (sursa). Multe alte statistici prezentate constant de media relevă faptul că prea mulți tineri nu știu ce direcție de dezvoltare profesională să adopte după absolvirea fie a liceului, fie a facultății, ceea ce contribuie la agravarea fenomenului de criză de competențe pe piața muncii. 

Una din căile prin care tinerii pot fi ajutați în mod direct și concret să se orienteze eficient în piața muncii este testarea abilităților vocaționale prin mijloace științifice, care să le ofere pe de o parte o imagine cât mai fidelă a competențelor individuale, și pe de altă parte sugestii de perspective profesionale potrivite cu rezultatele testelor”. 

Marius Niță, Head of Corporate CDT, Nestlé România: „Acest tip de teste vocaționale nu este gratuit, iar o mare parte a părinților din România îl consideră ca  fiind chiar costisitor, motiv pentru care îl elimina din opțiunile ajutătoare pentru orientarea adolescenților spre o anumită profesie. De aceea, alături de partenerii săi, Nestlé s-a implicat în mod direct în susținerea financiară a acestui demers  pentru a contribui la dezvoltarea profesională optimă a generațiilor tinere, iar consumatorii pot fi alături de Nestlé pentru a ajuta 20.000 de tineri să-și afle drumul în viață, prin simpla participare la campanie.”

Organizatorii campaniei precizează că „testele vocaționale vor fi disponibile online la finalul campaniei în baza înregistrărilor, mecanismul fiind foarte simplu: se pot înscrie consumatorii care cumpără produse Nestlé de cel puțin 30 de lei (valoare bon fiscal), iar apoi înscriu seria și numărul bonului pe www.nestle.ro/promotii sau prin SMS la 1746 și la 3782. Dacă aveți copii, dacă aveți vecini cu copii, Nestlé vă recomandă să le dați acces la testele vocaționale, pentru a-i ajuta cu un start optimizat în orice meserie și-ar alege. Mai multe detalii de accesare a testelor sunt disponibile în regulamentul campaniei (link). 

Șanse de câștig au  și cei ce au trecut de momentul completării unui test vocațional, prin urmare Nestlé a pregătit o serie de premii, disponibile prin tragere la sorți: unul din cei 50 de rucsaci plini cu produse Nestlé, sau unul din cele 10 laptopuri MacBook Air 15” sau marele premiu în valoare de 75.000 de lei”. 

Marius Niță: „Cumpărătorii pot înscrie bonurile fiscale cu produse Nestlé participante, fiecare bon fiscal înscris finanțând practic un test vocațional pentru un viitor inginer, o viitoare avocată, un viitor instalator sau un electrician de care sigur vom  avea nevoie în anii ce urmează. Noi îi ajutăm să descopere ce pot, și astfel ei vor reuși.” 

De asemenea, anunță organizatorii, „puteți cumpăra produse Nestlé și înscrie bonurile în campania pentru tinerii români până pe 16 iunie 2024. Campania se bucură de un mix de comunicare în magazine, pe tv, la radio și în digital, și a fost creată și implementată cu ajutorul agenției Mercury”. 

Grupul Nestlé reamintește că „este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Restart Energy a finalizat două proiecte fotovoltaice pentru compania Com Divers, în valoare totală de peste 300.000 de euro

Armand Domuța, CEO & Founder Restart Energy: „Proiectele fotovoltaice...

Proiecte de tehnologie digitală privind moneda digitală CBDC

| de Elena Dobre, membru al Asociației pentru Studii și Prognoze Economico-Sociale – filiala Dobrogea

Ungaria über alles…

| de Laurențiu Mironescu președintele Ligii Navale Române

Țările în curs de dezvoltare… se dezvoltă

Transformările structurale care au loc în lume, pe multiple...