O nouă ediție a proiectului Women in axScience, Technology, Engineering, Mathematics, Manufacture and Design

Date:

Organizația Junior Achievement (JA) România, în parteneriat cu compania Johnson & Johnson România, lansează „a șasea ediție a proiectului WiSTEM²D – Women in Science, Technology, Engineering, Mathematics, Manufacture and Design (Femei în Știință, Tehnologie, Inginerie, Matematică, Manufactură și Design), dedicat creșterii interesului elevilor, și în special al fetelor, pentru știință și tehnologie”.

Organizatorii anunță că „prin intermediul WiSTEM²D, școlile care participă în acest an la programele Junior Achievement beneficiază de acces gratuit la un set de 14 activități create de o echipă internațională de specialiști în educație și profesioniști din domeniile STEM, utilizând o abordare interdisciplinară.

Prin diferite experimente, care pot fi asociate disciplinelor școlare ce țin de știință și tehnologie sau săptămânii Școala verde, peste 9.000 de elevi cu vârste cuprinse între 6 și 18 ani vor descoperi în acest an care este legătura dintre apariția noilor tehnologii sau a inovațiilor și abilitatea inginerilor de a aplica principii științifice pentru a proiecta și dezvolta produse ce pot îmbunătăți viața oamenilor.

În completarea activităților la clasă, proiectul include formatul JA Tinerii întreabă, profesioniștii răspund, în cadrul căruia elevii au ocazia să pună întrebări voluntarilor Johnson & Johnson, pentru a înțelege rolul educației STEM în raport cu locul de muncă și cât de potrivită este pentru ei o carieră într-unul dintre aceste domenii. 

Astfel, aproximativ 300 de elevi au primit de la profesioniștii Johnson & Johnson informații despre nivelul de educație, responsabilitățile și abilitățile necesare pentru viitoarele locuri de muncă. 

Proiectul WiSTEM2D este dezvoltat constant, cu scopul de a pregăti tinerele generații pentru viitor și a susține gândirea inovatoare și progresul tehnologic într-o societate în care abilitățile secolului XXI sunt esențiale pentru o carieră de succes în domeniile STEM.

Inițiat în România în anul școlar 2018-2019, proiectul WiSTEM²D a ajuns până acum la peste 45.400 de elevi și profesori din țară, cu activități de tip applied learning care contribuie la exersarea unor abilități practice necesare atât în școală, cât și în afara ei”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...

Calm pe piața cripto după halvingul Bitcoin

Mișcările de pe piața cripto au fost destul de...

Finanțarea companiilor

| de Laurențiu Stan, consultant financiar (foto)