Parteneriat de comunicare pentru încurajarea lecturii în companii

Date:

Agenția „pastel” a devenit partenerul de PR și comunicare al platformei Bookster, „dedicată companiilor din România, prin care angajații pot împrumuta cărți, în baza unui abonament plătit de angajator”. 

Inițiatorii precizează că, „prin activitățile de PR, media relations și influencer marketing, pastel și Bookster urmăresc să promoveze misiunea companiei – de a face din citit un obicei îndrăgit și creșterea gradului de engagement și utilizare a platformei. Abordarea strategică de comunicare și relații publice și proiectele speciale desfășurate împreună au scopul de a poziționa Bookster ca partener de dezvoltare personală și profesională în zonele de B2B și B2C și de a consolida  brandul de angajator al companiei”.

Dana Nae Popa, owner și managing director pastel: „Citim cu Bookster din 2019. Este un serviciu și un brand extrem de îndrăgit în cadrul agenției noastre. De aceea, am acceptat cu entuziasm invitația la pitch și am considerat-o o ocazie excelentă, prin care să propunem strategii și idei creative și eficiente. Vedem foarte multe sinergii între Bookster și pastel, ceea ce setează o premisă foarte bună pentru crearea de campanii de succes, cu impact în business.”

Cătălina Carabaș, Head of Marketing: „Experiența Bookster îmbină accesul la cele mai faine cărți cu tehnologia (algoritmi de profilare, recomandări personalizate de lectură) și livrarea confortabilă la birou sau acasă, în toate orașele din România. Avem peste 100.000 cititori în comunitatea noastră și credința că pastel va sprijini în continuare misiunea noastră de a inspira cât mai mulți oameni să redescopere lumea infinită a cărților și valoarea pe care acestea o aduc în viața noastră.”

Bookster este definită ca „prima platformă care aduce cărțile mai aproape de oameni și îi inspiră să se dezvolte personal și profesional prin lectură. Bookster este în prezent în peste 1.200 de companii din România. Cu un scor de +95 puncte pentru indicatorul Net Promoter Score, care arată în ce măsură utilizatorii unui serviciu sunt și promotorii lui, cei peste 140.000 de abonați din comunitate au acces la cărți de top de la bibliotecile publice și private partenere Bookster și se bucură de recomandări personalizate, promptitudine și accesibilitate”.

Echipa agenției pentru Bookster este formată din: Dana Nae Popa – Owner&Managing Director, Laura Iane – Creative Director, Ana Doagă – Head of PR, Ioana Duca – PR&CSR Manager, Ioana Burțilă – PR& Social Media Specialist.

Echipa Bookster este formată din: Simona Drăgoi – B2B Marketing Manager, Cătălina Carabaș – Head of Marketing, Diana Vranău – User Experience Lead, Laura Popescu – HR Manager.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Restart Energy a finalizat un proiect fotovoltaic pentru compania Dip&Gip, în valoare totală de peste 200.000 de euro

Restart Energy a finalizat construcția și instalarea unui...

ANALIZĂ XTB Radu Puiu: Coolcationing, noua tendință în turism pe fondul încălzirii globale

În lumina actualei crize climatice, oamenii își reorientează destinațiile...

ASE 4.0 – INVESTIȚII PENTRU DIGITALIZAREA UNIVERSITĂȚII 

Academia de Studii Economice din București – liderul învățământului...