Parteneriat Teads-VIDAA SUA pentru livrarea expunerii CTV premium în toată Europa 

Date:

Platforma media globală Teads și VIDAA SUA, compania de sisteme de operare Smart TV care rulează pe televizoarele inteligente Hisense și alte peste 200 de branduri la nivel global, anunță „extinderea parteneriatului internațional exclusiv în Europa Centrala și de Est, acoperind astfel 18 țări din regiune. 

Teads devine, astfel, distribuitor principal de VIDAA Native Display Ads, accesând piețe în plină dezvoltare, unde VIDAA și Hisense dețin o cotă de piață combinată de peste 25%, în unele regiuni. Acest parteneriat exclusiv oferă brandurilor acces la milioane de gospodării ce dețin televizoarele inteligente Hisense operate de VIDAA, și oportunitatea de a targeta publicul cu publicitate premium.

Cu o acoperire de milioane de vizitatori în întreaga lume, oferta Teads se extinde dincolo de SUA, Regatul Unit al Marii Britanii, Mexic, Brazilia, Italia, Australia, India, Noua Zeelandă, Coreea de Sud și Canada, cuprinzând acum și Slovenia, Croația, Republica Cehă, Slovacia, Serbia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia, asigurând o livrare impecabilă a conținutului pe toată infrastructura de ecrane”. 

Jeremy Arditi, Co-CEO, Teads declară: „Prin încheierea acestui parteneriat exclusiv, Teads a urcat pe primul loc în topul distribuitorilor de reclame native VIDAA. Acest lucru înseamnă că le putem oferi partenerilor noștri o acoperire de neegalat și acces la un public masiv prin Vidaa Native Display Ads, la scară internațională.”

Guy Edri, CEO, VIDAA SUA: „Suntem încântați să consolidăm colaborarea cu Teads și să extindem parteneriatul nostru pe noi piețe. Am început acest parteneriat în Europa de Vest și în Americi și îl extindem acum în Europa Centrală și de Est, unde avem, de asemenea, o acoperire și o creștere substanțială. Brandurile și publisherii vor beneficia de noi oportunități pe milioane de dispozitive noi din peisajul publicitar CTV din această regiune în creștere.”

Companiile subliniază că „potențialul de creștere este dat de baza de utilizatori ai VIDAA. Utilizatorii activi au crescut cu 30% de la an la an, ajungând la un total lunar de 26 de milioane de gospodării. Galeria sa diversă de conținut cuprinde peste 1000 de aplicații și servicii de streaming, asigurând mereu noutăți. Acest public contribuie la o creștere cu 25% a veniturilor din reclame, evidențiind atât eficiența VIDAA în conectarea brandurilor cu publicul țintă, cât și puterea parteneriatului VIDAA-Teads”.

Teads, The Global Media Platform, este caracterizată drept „cea mai mare platformă premium care conectează advertiserii și agențiile de publicitate cu cei mai importanți publisheri la nivel global, ajungând la o audiență de aproape 1,9 miliarde de oameni în fiecare lună. Platfoma end-to-end Teads oferă un ecosistem sustenabil, care conectează brandurile și consumatorii într-un mod non-intruziv. Tehnologia Teads livrează experiențe de publicitate interactive către utilizatorii finali, rezultate garantate pentru branduri și o soluție de monetizare avantajoasă pentru editorii de conținut, sprijinind astfel jurnalismul de calitate. 

Teads livrează rezultate pentru branduri, agenții și publisheri de top cu ajutorul unei echipe de peste 1.200 de specialiști în 50 de țări. Pentru mai multe informații, accesați: www.teads.com”.  

VIDAA funcționează „ca o platformă Smart TV incluzivă, încurajând inovația prin colaborarea cu peste 250 de branduri din întreaga lume, inclusiv Hisense și Toshiba. Oferă o experiență de utilizator premium și accesibilă, rapidă și sigură, cu integrarea perfectă a aplicațiilor TV în direct și streaming.

Având o acoperire globală, VIDAA ajută publisherii și partenerii de publicitate să se conecteze cu un public valoros, prin reclama targetate și interactive pe platforma sa. Biblioteca bogată de conținut a platformei include o serie de parteneriate cu lideri din industria streamingului, inclusiv giganți globali precum Netflix, Disney+, Apple TV+, Prime Video, Paramount+, YouTube și fuboTV. Include, de asemenea, parteneri locali precum Peacock, Tubi, Paramount+, Haystack News în SUA, precum și alte sute de parteneri pe tot globul. 

Având milioane de dispozitive active în întreaga lume, pe un val de creștere, VIDAA este un partener de succes pentru producători de conținut, branduri, furnizori de conținut și advertiseri deopotrivă, din industria Smart TV”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...