Pepco a sprijinit formarea educațională a peste 2.200 de copii și tineri

Date:

Grupul Pepco anunță că „a sprijinit peste 2.200 de copii și tineri din România în cadrul programului intern de responsabilitate socială, Pepcolandia. Programul este dezvoltat cu scopul de a contribui în mod activ la formarea educațională a copiilor și tinerilor aflați în dificultate. În acest an, compania a susținut 225 de proiecte în Polonia, România, Bulgaria și Italia și a donat în total peste 230.000 de euro acestor inițiative”. 

După cum îl caracterizează inițiatorii, „Pepcolandia este un program anual de granturi care se desfășoară din 2018, prin care compania își implică angajații în sprijinirea ONG-urilor locale care se ocupă de copii și tineri. Entitățile propuse de personal pot primi de la Pepco granturi de până la 2.000 de euro pentru a-și implementa propriile proiecte. Programul oferă copiilor șansa de a-și urma talentele și pasiunile prin participarea la excursii educaționale, ateliere muzicale, tabere de vară, turnee sportive sau alte activități în aer liber.

Anul acesta, în România a avut loc cea de-a patra ediție a programului, prin care peste 2.200 de copii au avut ocazia de a lua parte la diverse activități educaționale, dezvoltate în funcție de nevoile și dorințele lor. În total, au fost organizate peste 455 de ateliere. 

Printre ONG-urile care au făcut parte din această inițiativă se numără Asociația Lumina, care a organizat 245 de ședințe de stimulare pentru copiii cu afecțiuni limitatoare de viață, Fundația Noi Orizonturi, care a amenajat un spațiu de lectură pentru copiii din mediul rural, Asociația Bright Future, care a amenajat un spațiu de stimulare senzorială pentru copiii cu autism, Asociația de Consultanță, Integrare și Dezvoltare Europeană (ACIDE), care a amenajat și dotat un spațiu pentru jocuri/sport pentru copiii din mediul rural, Asociația Culturală Hangu, care a amenajat și dotat un loc de joacă pentru copiii din comuna Hangu, Centrul pentru Educație și Sprijin Comunitar, care a organizat un atelier de pictură, în cadrul proiectului «DĂ CULOARE EMOȚIILOR TALE!», lucrările copiilor fiind expuse în Veranda Mall, București și Asociația Convenția Organizațiilor Studențești din Univeristatea Craiova, care a realizat un spațiu pentru atelierele terapeutico-educaționale destinate copiilor cu deficiențe. De asemenea, în unul dintre satele din țară, angajații Pepco s-au oferit voluntar pentru a transforma un depozit vechi într-un spațiu creativ și modern pentru copii. Totodată, copiii au beneficiat și de bunuri materiale. 

În ediția din acest an, angajații au propus 225 de proiecte în 4 țări: Polonia (190 de inițiative), România (31 de inițiative), precum și Bulgaria și Italia, care s-au alăturat anul acesta programului Pepcolandia.

Inițiativele Pepcolandia urmăresc să asigure oportunități educaționale egale pentru un număr cât mai mare de copii și tineri aflați în dificultate. Programul care a început în Polonia se dezvoltă de la an la an, incluzând și alte țări din Europa pentru a ajunge la mii de tineri. Încă de la început, Pepcolandia a sprijinit 800 de inițiative în mai multe țări europene cu peste 700.000 de euro, ceea ce se traduce prin activități pentru peste 20.000 de copii”.

Bogdan Grigoriu, Head of Region pentru Pepco România, Bulgaria și Grecia: În cadrul acestor proiecte, abordăm diverse nevoi – de la investiții în locuri de joacă și săli educaționale, prin competiții sportive și excursii, până la ateliere creative. Dar obiectivul este întotdeauna același – să îmbunătățim calitatea vieții în comunitățile locale și să ajutăm copiii fără posibilități. Suntem mândri  de faptul că am ajuns la cea de-a patra ediție a programului și că an de an reușim să dezvoltăm și să ne implicăm în cât mai multe proiecte care fac o diferență și contribuie la evoluția copiilor și a tinerilor.”

Grupul Pepco reamintește că „a fost înființat în anul 2015 și cuprinde o rețea de magazine din sectorul retail, din care fac parte Pepco, Dealz și Poundland, și colaborează cu PGS, un furnizor global. La momentul actual, Pepco Group deține peste 4.800 de magazine în 21 de țări și are un număr de aproximativ 47.000 de angajați”.

Pepco este recunoscut ca „unul dintre cei mai mari value retailers din Europa, care oferă haine pentru întreaga familie și articole pentru casă la prețuri foarte atractive. După aproape 20 de ani de creștere constantă, magazinele Pepco sunt vizitate de clienți care efectuează 30 de milioane de tranzacții pe lună. Compania, cu sediul central în Poznań, are în prezent peste 30.000 de angajați în 18 țări din întreaga Europă și o rețea de peste 3.600 de magazine”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Lemne de foc și alte ajutoare pentru sate izolate

Asociația „Zi de Bine” anunță că „reia și dezvoltă...

INS: Produsul Intern Brut în trimestrul III 2024 comparativ cu trimestrul II 2024 a fost în termeni reali mai mic cu 0,1%

Conform Institutului Național de statistică Produsul Intern Brut -...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județean pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Ilfov...

Praktiker Real Estate România achiziționează clădirea Muntenia Business Center 

Compania Praktiker Real Estate România anunță că „a finalizat...