Performanțe financiare ale brandului Loncolor

Date:

Brandul românesc Loncolor, produs de Papillon Laboratoires Cosmetiques, definită drept „cea mai importantă companie românească producătoare de vopsea pentru păr, cu o experiență de 27 de ani în domeniu”, a obținut în ultima perioadă o serie de recunoașteri ale performanțelor calitative și financiare:

– locul 1 în Topului Național al Firmelor 2020 realizat de Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), categoria Întreprinderi Mijlocii, domeniul Industrie, grupa ”Fabricarea parfumurilor și a produselor cosmetice (de toaletă)”

– locul 1 în clasamentul general Top Afaceri România realizat de Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR)

Papillon Laboratoires Cosmetiques a vândut aproape 8 milioane de produse în 2019; cifră de afaceri, peste 12 milioane de euro, cu sublinierea că „Loncolor deține cea mai mare cotă de piață în volume (din total România Retail, în categoria Coloranților de Păr, conform raportului Nielsen, perioada ianuarie-octombrie 2020)”. 

Marius Niță, director de marketing și vânzări, Loncolor, accentuează: „An de an și zi după zi investim pasiune, timp, expertiză și resurse în tot ceea ce înseamnă Papillon Laboratoires Cosmetiques, iar atunci când aceste ore de muncă se traduc în rezultate financiare remarcabile, ne bucurăm de reușită și ne dorim să devenim și mai buni! 2020 este un an care a adus provocări majore pentru fiecare dintre noi, dar ne-a și motivat să nu încetăm să găsim soluții pentru nevoile consumatoarelor noastre, să fim aproape de ele chiar și în starea de urgență și să lansăm o gamă nouă, Loncolor Eepert Hempstyle cu nuanțe vibrante, moderne, care le scot în evidență frumusețea părului, mai ales acum când alte trăsături sunt ascunse de măștile care ne protejează”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Top 10 motive pentru care totul electric este o idee proastă

Politicienii și oficialii guvernamentali de la fiecare nivel par...

Boeing pierde teren în fața Airbus, dar transportul aerian își revine

După pandemie, sectorul transportului aerian a revenit în forță,...