Piața produselor pentru copiii mici, creştere de 5% în 2018

Date:

Compania germano-română Superfood Company, reper pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii de 0-3 ani, anunţă că piața de profil a înregistrat o creștere de aproximativ 5% în 2018, comparativ cu 2017. Cifra de afaceri a Superfood Company a crescut cu 8% față de anul trecut, „atingând valoarea de 105 milioane lei (22,5 milioane euro), pe fondul creșterii consumului şi a intensificării preocupării românilor pentru achizițiile destinate copiilor”. Brandurile noi în portofoliu sunt Babyworks, Dreambaby, Nattou – „o varietate de produse, de la articole pentru siguranţa copilului în casă, la jucării moi din pluş, accesorii pentru somn şi produse de unică folosinţă ce uşurează viaţa mamelor.

Din punctul de vedere al clienţilor, definitorii pentru anul care se încheie sunt orientarea spre produsele de calitate superioară şi alimentația bio.

Pornind de la aceste rezultate şi caracteristici, Daniel Dărăban (foto), directorul general al Superfood Company, subliniază: „Așa cum prognozam, piața produselor de îngrijire a copiilor până în trei ani și-a menținut stabilitatea în 2018, ba chiar a crescut ușor. Principalii factori care au dus la această majorare sunt consumul, care a continuat să fie ridicat, și atenția tot mai mare pe care românii o acordă produselor destinate copiilor. Superfood Company a avut un ritm de dezvoltare peste nivelul pieţei, reușind astfel să creștem cota de piață pentru mai multe game, printre care se află
Baby Nova, gamă ce cuprinde produse de puericultură mică, Organix, produse alimentare ecologice sau Colief, suplimentul alimentar împotriva colicilor”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Prelungirea plafonării primelor RCA nu este un „medicament minune”

Industria de asigurări a luat nota cu profunda...

Digitalizarea raportărilor fiscale – etapele anului 2024. Ce schimbări apar la e-Factura?

de Victoria Dobre, Senior Manager și Ștefan Machidon,...

Costul proprietății – mai scump din 2025 pentru toți. De ce și cum?

de Alex Milcev, Partener, liderul departamentului Asistență fiscală și...

Criza energetică a Europei a fost învinsă în primul rând datorită, reducerii voluntare a consumului de energie 

În februarie 2024 Comisia Europeană a recomandat statelor membre...