Piața produselor pentru vârstnici, în creștere

Date:

Piaţa produselor pentru vârstnici se dovedeşte în creştere, anunţă brandul nr.1 în domeniul electronicelor destinate vârstnicilor – „Fysic”, marcă aparţinând companiei olandeze HESDO B.V. Argumentele de ordin economic sunt elocvente, reliefate de Mircea Matei, director general al HDM Distribution, firma care livrează la noi produsele respective: „2018 a fost un an bun pentru Fysic pe piața locală, datorită faptului că cererea este tot mai mare. Numărul persoanelor în vârstă este în creștere în România, iar necesitatea aparaturii care să le ușureze viața de zi cu zi a început să fie conștientizată mai clar. Am observat acest lucru pe toate canalele unde suntem activi: hypermaketuri, farmacii, magazinele specializate de telefonie și, în principal, în mediul online. Astfel, pe platforma eMAG și pe site-ul propriu, numărul mediu de comenzi lunare a crescut cu peste 45% în 2018, față de 2017. Estimăm că 2019 va fi un an în care piața se va dezvolta cel puțin în același ritm și ne propunem să consolidăm brandul Fysic care este, în prezent, singurul de pe piața locală dedicat exclusiv vârstnicilor. Una dintre cele mai importante ținte pentru următoarea perioadă este să încheiem parteneriate cu marile lanțuri de magazine, care pot inaugura astfel secțiuni ce conțin game variate de produse pentru uzul vârstnicilor, la fel cum se întâmplă deja în alte țări din Europa”.

Pe piaţa românească de profil, dintr-un total de 35 de produse, cel mai mult s-au vândut în 2018 telefoane mobile (50% în valoarea vânzărilor), aparatură de monitorizare medicală, telefoane fixe. Pe ansamblul companiei, ponderea vânzărilor au deţinut-o în ordine telefoanele mobile, aparatura de îngrijire (biciclete electrice, lămpi cu infraroșu), telefoanele fixe. Produsele Fysic se vând în București, Alba-Iulia, Bistrița, Constanța, Târgu-Mureș prin lanțul de farmacii Tei, în magazine specializate de telefonie mobilă, precum și comandate online de pe platforma eMAG și de pe site-ul propriu.

Perspectiva Fysic este ca în primul semestru din 2019 să aibă produse disponibile în 100 de magazine de telefonie mobilă, să pătrundă pe canale care comercializează aparatură şi echipamente medicale pentru persoane cu nevoi speciale şi să-şi dezvolte comenzile online cu aproximativ 25%.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Analiză Claudiu Cazacu, XTB: Precedent în „uber-izarea prețurilor”. Cum pot cartofii prăjiți să influențeze valoarea acțiunilor

Prețurile stabilite dinamic fac parte dintr-o strategie utilizată frecvent...

Economia informală în România: context, cauze și efecte

| de Prof. univ. dr. Cristian PĂUN, Academia de Studii Economice din București și Prof. univ. dr. Radu MUȘETESCU, Academia de Studii Economice din București

ASIGURĂRI. POLITICI PREZENTE ȘI VIITOARE

În cadrul conferinței „Asigurări. Politici prezente și viitoare” organizată...