Procter & Gamble România, donație către Crucea Roșie Română

Date:

Procter & Gamble România (producătorul brandurilor Ariel, Fairy, Always) donează 1.500.000 de lei către Crucea Roșie Română, reprezentând sprijin financiar (achiziționare de echipamente medicale) și produse de îngrijire personală, de igienă și de uz casnic.

P&G a donat până în prezent peste 50 de tone de produse de igienă personală și a casei, direcționate către personalul medical și către persoane aflate în carantină sau în izolare la domiciliu. P&G colaborează îndeaproape cu Crucea Roșie Română pentru a identifica și alte acțiuni prin care poate susține comunitățile locale.

Antoine Brun, vicepreședinte al P&G South East Europe: „În aceste momente grele, care afectează fiecare aspect al vieților noastre, P&G și brandurile sale își unesc eforturile cu Crucea Roșie Română, pentru a acționa ca o forță a binelui în sprijinul comunităților. Grija pentru cei care au grijă de noi și pentru cei care au nevoie de ajutorul nostru este o prioritate”.

Ioan Silviu Lefter, directorul general, Crucea Roșie Română: „Mulțumim partenerului nostru tradițional P&G, care a venit în sprijinul Crucii Roșii Române cu materiale de igienă încă din primul moment al declanșării crizei. Este o contribuție semnificativă, care a permis organizației noastre să intervină într-un timp foarte scurt pentru ajutorarea persoanelor vulnerabile aflate în izolare sau a persoanelor aflate în centrele de carantină. Sprijinul financiar oferit de P&G este deopotrivă esențial în aceste momente, când eforturile noastre sunt direcționate către asigurarea de echipamente medicale unităților sanitare, care luptă în fiecare moment pentru salvarea de vieți omenești”.

La nivel global, de la începutul răspândirii virusului, P&G colaborează cu organizațiile și partenerii pe termen lung, pentru a înțelege modul în care poate oferi ajutor comunităților, agențiilor de întrajutorare și persoanelor afectate de această situație. La 27 martie 2020, compania Procter & Gamble (NYSE: PG) a anunțat donații în valoare de 15 milioane USD sub formă de produse de igienă și îngrijire personală, produse de uz casnic și igienizante pentru personalul din prima line de acțiune și familiile afectate. P&G Europa a făcut o donație de 1 milion USD către Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie pentru a asigura accesul la servicii și produse medicale și educație despre igienă comunităților vulnerabile din Europa.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...