Retailerii din parcul comercial Doraly, vânzări de 220 milioane euro în 2022

Date:

Comercianții din parcul comercial DORALY (cu spații dedicate comerțului angro, Cash & Carry și retail) au înregistrat vânzări de 600 de milioane euro în 2022, în creștere cu 9% față de anul 2021, cu sublinierea că „segmentul Cash & Carry contribuie cu vânzări de 220 milioane euro, cu o medie de 6.000 euro/mp, acesta aflându-se în creștere și în 2023.

Începând cu anul 2016, DORALY și-a dezvoltat accelerat segmentul Cash & Carry, marcând modernizarea sistemului de vânzări prin integrarea retailului alături de vânzările predominant angro, pentru a facilita si accesul persoanelor fizice la prețuri de angro. Pentru a pune în practică această strategie de repoziționare, DORALY a investit în modernizarea parcului comercial și în extinderea cu noi pavilioane comerciale.

În urma acestor investiții, DORALY a devenit parcul comercial cu cea mai mare suprafață concentrată de magazine de tip Cash & Carry din România – peste 35.500 mp, reprezentând 35% din totalul celor 100.000 mp închiriabili”.

DORALY anunță că, în prezent, găzduiește 9 retaileri Cash & Carry, „care oferă o gamă variată de produse la prețuri de producător sau importator, din categorii diverse: alimente și băuturi, detergenți și cosmetice, articole de menaj, produse pentru casă, îngrijire personală, jucării, articole de birotică și papetărie, instalații și obiecte sanitare, electronice și electrocasnice, ambalaje, produse unicat. Printre acești retaileri se numără DCN EU Retail, Lucidius Market, DECENU NOI, Ertec Ideal, Estetik Packing, Grand Cotton, Ametist Depot, Geko Fruit, JYSK.

Cele mai mari vânzări în 2022, în valoare de 90 milioane euro, au fost înregistrate de DCN EU, magazin de produse de menaj și uz casnic, detergenți, cosmetice și ambalaje, care dispune o suprafață de vânzare de aproximativ 9.300 mp în cadrul parcului. Pe locul următor se află Lucidius Market, importator de produse alimentare și nealimentare, cu vânzări de aproximativ 65 milioane euro. 

O alta ancoră importantă a parcului comercial este hypermarketul românesc DECENU NOI, deschis in 2020, care ocupă un spațiu de aproape 10.000 mp”. 

Gheorghe Iaciu, fondator DORALY: „Extinderea segmentului Cash & Carry constituie o componentă principală a strategiei noastre de dezvoltare în ultimii ani. Investițiile în modernizarea și extinderea spațiilor comerciale ne-au permis să atragem retaileri de succes, creând cele mai bune condiții pentru comercializarea produselor atât angro, cât și cu amănuntul. Această abordare ne-a facilitat accesul către categorii diverse de cumpărători, de la antreprenori la cumpărători individuali, cărora le punem la dispoziție o gamă variată de produse de calitate, la prețuri angro. Suntem bucuroși să contribuim la îmbunătățirea permanentă a satisfacției clienților la cumpărături și la creșterea afacerilor partenerilor noștri.”

DORALY este situat pe DN2, în Afumați, județul Ilfov, la 20 de minute de km 0 al capitalei și „poate fi accesat ușor de cumpărătorii din toată țara. Parcul comercial are un trafic anual de 3 milioane de vizitatori. Cumpărătorii care vin să se aprovizioneze de aici sunt atât firme care achiziționează pentru revânzare, afacerea sau consumul propriu, cât și persoane fizice. 

Toate spațiile închiriate sunt personalizate în funcție de nevoile comercianților și oferă soluții moderne de comercializare și depozitare, sisteme de securitate de ultimă generație și eficiență energetică sporită, care se traduce printr-un consum minim de energie și costuri de funcționare reduse. DORALY este deschis de luni până sâmbătă, între orele 8.00-17.00”.

DORALY reamintește că, înființat în 1993, „a fost primul parc comercial angro specializat în produse alimentare și non-alimentare din România. Dezvoltat pe o suprafață de teren de 280.000 mp, pe ambele părți ale Șos. București-Urziceni, în Afumați, jud. Ilfov, DORALY dispune de 38 de pavilioane moderne, cu o suprafață totală închiriabilă de cca. 100.000 mp, aproximativ 4.000 de locuri de parcare, inclusiv subteran. Parcul comercial găzduiește cca. 380 de producători, importatori și distribuitori și o gamă variată de peste 550.000 de produse, de la alimente si ambalaje la detergenți și cosmetice, îngrijire personală, decorațiuni, instalații electrice, instalații și obiecte sanitare, electronice și electrocasnice, articole de menaj, articole de casă și grădină, jucării, birotică și papetărie, produse unicat”. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Luna mai – luna promovării economiei sociale

Luna mai este dedicată promovării economiei sociale, anunță Agenția...

Donație de alimente a clienților Lidl pentru comunități defavorizate 

Compania Lidl România anunță că, în colaborare cu rețeaua...

Camera de Comerț Română din Singapore (RoCham) alege un nou vicepreședinte

Camera de Comerț Română din Singapore (RoCham) are plăcerea...