România continuă să fie o piață importantă pentru Bosch

Date:

Vânzările consolidate în România ale Grupului Bosch au atins în 2016 nivelul de aproximativ 1,5 miliarde de lei (332 milioane de euro), reprezentând o creștere de 22 % față de anul anterior. La conferința de bilanț (foto), Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch în țara noastră, a precizat că „2016 a fost un an cu o creștere dinamică pentru Grupul Bosch în România, care continuă să fie o piață importantă pentru Bosch”. Din varietatea argumentelor oferite în acest sens, se remarcă totalul prezent de aproximativ 4.800 de angajați în România, în creștere cu peste 50 % față de anul trecut, investirea a aproximativ 282 milioane de lei (63 milioane de euro) în 2016, în special pentru dezvoltarea producției pentru soluții de mobilitate și a activităților de cercetare-dezvoltare. Un reper investițional în 2016 îl constituie noul laborator de la Centrul de Inginerie Bosch din Cluj, prevăzut cu tehnologie avansată pentru operațiuni hardware și mecanice și pentru testarea și verificarea calității produselor. În parteneriat cu Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, este în curs de realizare un program de masterat la nivel de top. Deja 350 de studenți s-au lansat în carieră prin programe derulate de Bosch în România. Concomitent, Bosch România susține concret învățământul dual, dovadă fiind pregătirea a peste 120 de elevi din licee și școli profesionale în fabricile Bosch de la Blaj și Jucu, precum și donarea anul trecut de echipamente în valoare de 296.000 de lei (66.000 de euro) unor licee partenere din Cluj-Napoca.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Abonamentele Netflix bazate pe reclame sunt profitabile

Netflix este incontestabil numărul unu în sectorul divertismentului. Cele...

Consiliul Național al IMM susține orientările politice ale Ursulei von der Leyen

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din...