Serviciu de telemedicină Signal Iduna România, în planurile de asigurare pentru clienți corporate

Date:

Compania de asigurări Signal Iduna România (https://www.signal-iduna.ro/) introduce serviciului propriu de telemedicină în planurile de asigurare pentru portofoliul de clienți corporate, cu precizarea că serviciul „poate fi adăugat planului de asigurare deja existent sau viitor și oferă acces la experți medicali pentru consultații prin videoconferință sau apel telefonic”.

Nicolae Trofin (foto), membru al Directoratului Signal Iduna România, subliniază: „Tehnologia pune la dispoziție o serie de beneficii care pot face viața tuturor mult mai ușoară și, cu siguranță, integrarea acesteia în domeniul medical este cunoscută astăzi ca fiind noua normalitate. În această perioadă plină de incertitudine, dorim să facilităm tot mai mult accesul asiguraților la serviciile medicale, oferindu-le noi posibilități. Astfel, venim în sprijinul lor cu o soluție adaptată realității curente: telemedicina. Totodată, aceasta este parte a viitorului serviciilor medicale, având și rolul de a degreva unitățile publice, mai ales când cazuri complexe și mai dificile sunt tot mai dese în contextul actual și trebuie soluționate cu prioritate”.

Asigurații pot intra în legătură cu un specialist prin telefon, tabletă sau calculator, pentru a obține informații avizate despre problemele medicale întâmpinate. Pentru a accesa serviciul, pot contacta 24/7 call center-ul Signal Iduna și împreună cu operatorul stabilește detaliile programării: specialitatea potrivită nevoilor medicale, data și ora consultației. Procesul de intrare în legătură cu medicul după realizarea programării este simplu, fiind important doar ca asiguratul să urmărească indicațiile primite pe adresa personală de email. Durata consultației este de 20 de minute. După finalizarea consultației, pacientul primește un raport medical cu toate informațiile și concluziile medicului.

Oferta specialităților de telemedicină este dinamică, în continuă extindere: medicină generală, medicină internă, pneumologie, ORL, cardiologie, dermatovenerologie, endocrinologie, gastroenterologie, ginecologie, neurologie, pediatrie.

Solicitările de introducere a beneficiului de telemedicină în planul de asigurare de sănătate corporate se pot transmite prin intermediul brokerilor parteneri sau a rețelei de vânzare directă a Signal Iduna România.

Grupul Signal Iduna este cunoscut ca „unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, format în 1999 prin fuziunea între Signal Versicherungen, Dortmund și Iduna Nova Group, Hamburg. În prezent, Signal Iduna este prezentă în Germania, Polonia, Ungaria, Elveția și România.Pe piața locală, operațiunile Grupului Signal Iduna au început în iunie 2008, având ca principală direcție asigurările private de sănătate, oferind totodată produse competitive și pe liniile de asigurări de viață și asigurări de accident”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...