Snagov Club, de 15 ani în industria ospitalității

Date:

Resortul Snagov Club, format din hotel de 5 stele, centru spa, piscină exterioară, restaurante și centre de evenimente, împlinește 15 ani de activitate în industria ospitalității din România și anunță o creștere a cifrei de afaceri pe primele nouă luni din acest an de peste 35% în comparație cu perioada similară a anului trecut.

Snagov Club evidențiază ca principale linii de dezvoltare în 2022 „revenirea puternică din piața evenimentelor private și corporate, care în prezent generează împreună aproximativ 70% din cifra de afaceri” și subliniază că în ultimii 15 ani, a organizat anual, în medie, peste 100 evenimente corporate și mai mult de 60 de evenimente private”.

Marius Sucală, General Manager Snagov Club: „În industria ospitalității, flexibilitatea și personalizarea reprezintă cele mai importante elemente pentru a fi aproape de clienți. Orice proiect din ospitalitate este personalizat 100%, de la aranjamente, unde stau invitații, feluri de mâncare și activități preferate de oaspeți. La nivel de echipă, am aplicat în fiecare zi din ultimii 15 de ani principiul conform căruia oaspetele se află pe primul loc în orice activitate și că trebuie să fim cât se poate de flexibili.

Amplasat în perimetrul unei rezervații naturale, cu aer curat, Snagov Club este un loc unic în România și în cei 15 ani de activitate de până acum și-a creat și un nume binemeritat în industrie. Ne dorim ca tot mai mulți turiști europeni să afle de noi pe termen scurt și mediu, și astfel să se convingă că pot avea parte de o locație cu totul excepțională și cu servicii excelente aici, lângă București.”

La nivel strategic, Snagov Club anunță că „își propune să crească sectorul de evenimente corporate și lansează în mod constant facilități noi destinate clienților interesați de aceste servicii, după ce în cei 15 ani a găzduit mai mult de 1000 evenimente corporate și 750 de evenimente private.

Industriile pharma și IT&C și companiile care au centre regionale de servicii în București sunt cele care au dat tonul revenirii din piața evenimentelor corporate. Companiile organizează mai multe ședințe și conferințe interne sau cu partenerii. Ce se observă ușor acum, față de perioada anterioară, chiar și din timpul pandemiei, este că majoritatea evenimentelor sunt axate pe partea de ședințe, meetinguri sau traininguri, și mai puțin pe zona de activități sau relaxare.

Unul dintre cele mai mari și complexe evenimente corporate organizate la Snagov Club a găzduit 400 de invitați din 40 de țări. În ceea privește evenimentele private, în cei 15 au au fost multe evenimente cu peste 200 de invitați care s-au desfășurat pe durata a două sau chiar trei zile.

De multe ori, pentru aceste evenimente clienții alegeau diferitele locații din resort pentru fiecare zi (piscină, grădina, ponton, restaurante, spa). Situat la mai puțin de 25 de minute distanță față de București, Snagov Club include singurul hotel de cinci stele din județul Ilfov”.

Snagov Club precizează că „are în prezent peste 60 de angajați, iar în lunile de vară numărul lor ajunge și la 90 de angajați. Dintre cei 60 membri ai echipei, peste 25 sunt parte a echipei Snagov Club de la deschidere, acesta fiind un număr deosebit de mare pentru industria horeca din România.

De asemenea, Snagov Club pregătește, împreună cu alți doi parteneri din horeca, 24 de elevi în programul Școala Duală pentru anul şcolar 2022-2023. Programul reprezintă o alternativă la învăţământul profesional clasic, se adresează elevilor din clasa IX-a şi se va derula pe parcursul a trei ani”.

Snagov Club estimează că „turismul incoming își va reveni în anul 2023 și astfel să găzduiască din nou oaspeți din întreaga lume, inclusiv pentru evenimente private. În ultimii 15 ani, Snagov Club a avut oaspeți din peste 100 de țări”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...