Sprijin pentru reconfigurare online în comerț

Date:

Compania Mediapost Hit Mail – integrator de servicii de marketing direct deținut de Poșta Franceză cu o prezență de 23 de ani pe piața din România – își anunță disponibilitatea de sprijin pentru magazinele cu vânzare dominant sau exclusiv offline în reconfigurarea modelului de business.

Marian Şeitan (foto), director general al grupului Mediapost Hit Mail, oferă detalii: „În acest moment, punem bazele unui nou canal de vânzare pentru un segment de clienți care până acum vindea exclusiv sau aproape exclusiv offline și le oferim sprijin pentru configurarea întregului ecosistem online, astfel încât să facă vânzări și să aibă venituri în maximum două săptămâni. Consider că rapiditatea cu care începi să operezi integral online este vitală în această perioadă, astfel că ne sprijinim clienții atât prin soluții logistice integrate de e-commerce, de comunicare one-to-one integrată cu consumatorii (call-center, message center, email), cât și cu flota noastră de autovehicule”.

Marian Seitan

Compania Mediapost Hit Mail informează că „pune la dispoziția clienților săi o soluție logistică integrată pentru comerțul electronic, Fulfill.ro, care încorporează serviciile de preluare, depozitare, realizare de colete și administrare a retururilor, cu timpi de execuție și costuri optimizate. Fulfill.ro, aplicație lansată în 2013 și îmbunătățită în mod constant de atunci, reușește să armonizeze perfect serviciile efectuate online, pe website, cu cele de curierat. Întregul proces logistic se desfășoară în depozitul Mediapost situat în Dragomirești-Vale, pe centura de Nord-Vest a Bucureștiului, care ocupă o suprafață de 10.000 mp. Acesta este dotat la standarde internaționale și a fost inaugurat în iulie 2019. În plus față de soluțiile logistice, Mediapost Hit Mail are un centru de contact (call-center) cu 40 de profesioniști care se ocupă de relația site-urilor de comerț electronic cu consumatorii, prin linii de informare telefonică, whatsapp și mesagerie online, precum și sisteme de comunicare multi-canal (SMS, email, notificări).

Directorul general Marian Șeitan accentuează: „În 2019, valoarea cumpărăturilor online în România s-a situat în jurul a 5 miliarde euro, iar anul acesta estimăm o adevărată explozie pe acest segment, generată de criza COVID-19, care va duce probabil la o dublare a comerțului online, vânzările putând ajunge astfel, din estimările noastre, la 10 miliarde euro în 2020. În acest context, este evident că toate magazinele și afacerile care nu au canale de vânzare online bine implementate riscă să aibă pierderi din care își vor reveni foarte greu sau deloc. De aceea, soluția subcontractării serviciilor logistice de e-commerce și de comunicare cu consumatorii de e-commerce către un integrator specializat, așa cum cum suntem noi, poate fi unica soluție de supraviețuire”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...