Supreva, primul marketplace B2B din regiunea Europei de Est care introduce soluția de plată Buy-Now-Pay-Later, dezvoltată împreună cu fintech-ul Filbo

Date:

Oceano B2B Marketplace, platformă românească lansată în anul 2021 devine Supreva.com – Market For Business, un ecosistem comercial digital, destinat în primul rând IMM-urilor, antreprenorilor și companiilor din sectoarele afectate de pandemie, dar nu numai.

Lansat de start-up-ul local Oceano Mercado SRL, Supreva este o platformă digitală care permite antreprenorilor să vândă și să cumpere EN-GROS, dintr-un singur loc. Prin introducerea, în luna ianuarie 2022 a soluției de plată Buy-Now-Pay-Later (BNPL), dezvoltată împreună cu fintech-ul românesc Filbo, cumpărătorii pot beneficia de termene de plată la 60 de zile, în timp ce furnizorii vor încasa contravaloarea facturii la 7 zile de la concretizarea livrării. Serviciul este gratuit și disponibil pentru clienții care au compania înființată de minim 12 luni și cu istoric legal și fiscal fără incidente.

Contextul distanțării sociale din ultimii 2 ani a adus modificări radicale în funcționarea mediului de business și a afectat anumite categorii de companii, cum ar fi retailerii tradiționali, HoReCa sau producătorii locali, importatorii și distribuitorii și chiar IMM-urile în general. A accelerat un trend ireversibil de adopție a comerțului digital (studiul Gartner „Future of Sales” estimează că până în anul 2025, 80% din tranzacțiile B2B vor fi realizate online), stimulând dezvoltarea zonelor de fintech și embedded finance și favorizând preferința pentru aprovizionarea locală și regională versus Asia. Ne dorim să contribuim la susținerea segmentului IMM și dezvoltarea sustenabilă a mediului de afaceri românesc prin crearea unui ecosistem în care întreprinderile să poată opera cu ușurință, fără niciun risc, beneficiind de un sistem de suport complet, de la servicii de vânzare și cumpărare, transport gratuit, marketing, facturare pe platformă și până la suport financiar pentru a amortiza din tensiunile de cashflow ale utilizatorilor platformei. ” spune Gabriel Mărgărit, co-fondator și CEO Supreva.

Denumită inițial Oceano, platforma este activă de la începutul anul 2021 și găzduiește o comunitate online de peste 4.000 business-uri și un portofoliu de peste 85.000 de produse la preț de producător. 

Suntem foarte mândri că împreună cu echipa Supreva am reușit să lansăm primul produs de Buy-Now-Pay-Later pentru segmentul de comert business-to-business din România. Este o inovație construită împreună cu buyeri și selleri înregistrați pe Supreva.com în urma unor sesiuni de prototipare în care am ascultat cu atenție feedback-ul clienților și problemele cu care se confruntă micii antreprenori. Dacă ne gândim la un mic comerciant sau un antreprenor din HoReCa, aceștia au de obicei 5-6 furnizori cheie, având termene de plată de 30 de zile agreate poate cu doar unul sau doi dintre ei. Experiența pe care o oferim împreună cu Supreva.com este absolut transformațională: în loc de 5-6 furnizori, ai acces la mii de furnizori, poți accesa termene de plată la absolut toți și nu de 30, ci de 60 de zile – și asta cu zero costuri! În plus, la sfârșitul celor 60 de zile, cumpărătorul are posibilitatea să își eșaloneze plata facturii în 6 rate egale. În același timp, furnizorul devine mai atractiv întrucât oferă termene de plată flexibile pentru clienții săi, fără a-și asuma niciun risc, întrucât primește banii pe loc prin intermediul Filbo. Credem că platformele online cu acoperire regională precum Supreva au un rol foarte important în digitalizarea mediului de afaceri, iar integrarea de servicii financiare în experiențe de comerț business-to-business credem că este viitorul pentru că ajută furnizorii să vândă mai mult fără să își asume riscuri extra, iar pentru cumpărători este o adevărată gură de oxigen în administrarea cash-flow-ului.”, a comentat Andrei Dogaru – Head of Product, Filbo.

În prezent, se lucrează la extinderea marketplace-ului în alte țări din regiunea Europei Centrale și de Est. Platforma va fi lansată în curând în Ungaria și Bulgaria, iar Supreva targetează deja și alte piețe mari în regiune, lucrând pentru atragerea unei runde de finanțare care să susțină și să accelereze creșterea. „Ne focusăm să construim un produs Multi country, Multi currency, inclusiv Hedging și Multi language, bazat pe Inteligența Artificială și Machine Learning.” adaugă Gabriel Mărgărit.

Cu o echipă formată din antreprenori și experți în zonele de comerț, retail și banking cu o experiență de peste 16 ani în regiunea CEE, platforma internațională Supreva oferă mai multe beneficii comunității sale în continuă creștere, precum: vizibilitate regională, reducerea costurilor de marketing și promovare, opțiuni financiare avantajoase și transport gratuit. 

Antreprenorii care doresc să vândă sau să cumpere produse EN-GROS, o pot face pe site-ul www.supreva.com, după crearea și verificarea contului de utilizator.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: politici și controverse fiscale – ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an? 

Reformele fiscale globale implementate de guvernele din întreaga lume...

Rottaprint, investiții de peste 60 milioane euro în 33 de ani de activitate

Compania Rottaprint, prima tipografie flexografică cu acționat 100% românesc,...

Analiză iBanFirst asupra unor eventuale devalorizări competitive în Asia

O analiză făcută de fintech-ul iBanFirst relevă preocupările pieței...