Un nou concept lansat de Altex România

Date:

Lansarea de către Altex România a unui concept modern în domeniul comerţului şi serviciilor cu electrocasnice, electronice, IT, comunicații și multimedia a transformat rutiniera deschidere a unui magazin (la Brăila, pe Bulevadrul Dorobanților nr. 415) într-un eveniment. Noul concept îşi găseşte concretizare în centrul de servicii care în aria magazinului asigură, pe lângă clasicizata ofertă la cel mai mic preț din România consultanță la raft, livrare la domiciliu, service în magazin, finanțare.

O punere în temă din perspectiva realizatorului investiţiei, Cometex, face directorul general Lilian Furtună: „În cele 10 luni de când am dat startul investiției, cu ajutorul a 13 companii, dintre care trei locale, care au implicat peste 100 de angajati, dintre care 30 de angajați locali, am amenajat 4380 de metri pătrați, dintre care 2450 de metri pătrați suprafață construită. Am investit, fără a include stocul de produse, mobilierul și elementele de marketing și signalistică, peste 3,2 milioane de euro”.

Directorul comercial al Altex România, Edvin Abdulachim, reliefează elementele de moderintate: „Deschiderea celui mai mare magazin electro-IT din județul Brăila înseamnă un nou pas pe care Altex îl face pentru modernizarea pieței de retail electro-IT din România. Clienții din Brăila și din zonele din apropiere au acum mai mult decât un simplu magazin, au un veritabil centru de servicii care, prin cel mai mic preț din România oferit pentru întreaga gamă de produse, garantat prin rambursarea de două ori a diferenței, susținut de servicii de consultanță la raft, de livrare imediată, de ridicarea produselor vechi, de service în magazin, de finanațare accesibilă, le asigură accesul către noi tehnologii și la servicii care să le îmbunătățească viața”.

Daniel Știrban, director general al Altex Service Center, accentuează beneficiile sub aspectul ofertei de intervenţie tehnică: „Prin punctul de service în magazin reducem timpul de așteptare pentru reparații asigurând pe loc diagnosticarea și chiar, când se poate, repararea pe loc a produselor importante pentru clienții noștri precum telefoane, laptop-uri, televizoare sau electrocasnice mici. Serviciul de service în magazin nu se limitează la produsele aflate în garanție, ci vine în întâmpinarea nevoii tuturor clienților care caută rapid o soluție pentru curățare, upgrade sau reparare”. Pot fi comandate inclusiv piese care nu se găsesc în magazin, pe baza doar pe baza unei fotografii a piesei stricate sau cine ştie cum devenite inutilizabilă.

Noul magazin (peste 5,3 milioane de euro investiție, 29 de angajați, 4380 mp, din care 2450 mp suprafață construită) îndeplineşte şi o funcţie socială considerabilă în plan local. Primarul Brăilei, Viorel Marian Dragomir, apreciază aportul la dezvoltarea comunității, de la renaşterea urbanistică a zonei la aportul la bugetul local. Investiţia în sine reprezintă o dovadă de încredere a mediului privat în administraţia publică locală, apreciază preşedintele Consiliului Judeţean Brăila, Francisk-Iulian Chiriac.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...