Un nou portofoliu de produse lansate de Maggi pe piața românească

Date:

Compania Nestlé, caracterizată drept „cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume”, anunță lansarea pe piața românească a unui nou portofoliu de produse Maggi „inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice”, cu aromele Japoniei, Chinei, Thailandei și Indiei:

MAGGI lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor aromele Japoniei, Chinei, Thailandei și Indiei, cu rețete gata în mai puțin de 10 minute. Noile produse de la Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, includ sosuri versatile pentru gătit, sosuri condimentate pentru gătit, tăiței instant cu sos și sosuri picante pentru asezonare, toate create cu atenție pentru a aduce esența bucătăriei asiatice pe mesele românilor. 

Cu un amestec de ingrediente atent selecționate, sosurile condimentare pentru gătit de la MAGGI transformă legumele sau carnea preferată în creații delicioase. De la Pad Thai, la cremosul Tikka Masala și la deliciosul pui Teriyaki, posibilitățile sunt nesfârșite. 

La acestea se adaugă sosurile versatile pentru gătit, cum ar fi Sosul pentru gătit tăiței prăjiți în stil thailandez, Sosul pentru gătit Teriyaki în stil japonez și Sosul pentru gătit dulce picant în stil chinezesc, pentru un gust autentic, iar pentru o notă finală, indiferent de felul de mâncare gătit, sunt disponibile pentru asezonare Sosul Extra Picant și Sosul Dulce-Picant.

Pentru cei care caută o masă rapidă și delicioasă, tăițeii instant cu sos de la MAGGI sunt soluția perfectă. Gata în doar 5 minute, acești tăiței vin într-un recipient ușor de transportat, și în variante precum Tăiței instant în sos Teriyaki, Tăiței​ instant în sos cu gust de pui și susan și Tăiței instant în sos dulce-picant.

„Mâncarea asiatică a devenit un element de bază în peisajul culinar european, cu o creștere semnificativă a consumului acesteia în ultimul deceniu. Noua noastră gamă de produse vă permite să vă bucurați de gustul autentic al rețetelor japoneze, chinezești, thailandeze și indiene în doar câțiva pași simpli. MAGGI este aici pentru a face bucătăria asiatică accesibilă tuturor, permițându-vă să-i impresionați pe cei dragi cu mese delicioase și convenabile”, spune Roxana Basaraba, Group Brand Manager South East Market Food Flavor World MAGGI & C brands, Nestlé.

MAGGI este un brand lider în industria alimentară, cunoscut pentru produsele sale de înaltă calitate și angajamentul față de excelența culinară. Cu o gamă largă de produse, MAGGI își propune să inspire și să-i împuternicească pe bucătarii de acasă să creeze mâncăruri delicioase care să reunească oamenii în jurul mesei. De la sosuri pentru gătit, până la tăiței instant, MAGGI este dedicat oferirii de soluții pentru mese rapide și gustoase.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Consiliul Național IMM reiterează importanța dialogului social

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din...

Mihai Daraban: Consiliul de afaceri România – EAU își va începe activitatea în scurt timp 

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...

Politică şi politicianism în procesul integrării europene a României 

| de Prof. univ. dr. Vasile Pușcaș, membru corespondent al Academiei Române 

DIGI se pregătește pentru lansarea serviciilor în Belgia

DIGI a făcut încă un pas în procesul de...