Universitatea din București, medalită în competiția Markstrat

Date:

Universitatea din București, printr-o echipă formată din 11 studenți de la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine și de la Facultatea de Administrație și Afaceri, a obținut două medalii de aur, o medalie de argint și opt medalii de bronz în competiția europeană de strategii de marketing Markstrat (program intensiv dezvoltat în consorţiul european Dukenet), desfăşurată la Universidad CEU Cardenal Herrera Valencia, Spania.

Medaliaţii sunt:

aur – Rebecca Dumitrăchescu, Denisa Roxana Cremenescu

argint – Elena Vladu

bronz – Ana Alexandra Băcescu, Mihaela Cristiana Ștefan, Luminița Dumitru, Anamaria Cătălina Dinu, Ilinca Brehuescu, Valentina Mihaela Barbu, Maria Irina Diaconu, Andrei-Răzvan Ungureanu.

Medaliile au fost obţinute pentru „buna utilizare a limbajului terminologic specific domeniului marketing, a conceptelor teoretice de marketing și management și a competențelor IT, demonstrându-și cunoștințele de limba engleză, dar și competențele de autoevaluare și de reacție în situații-limită”. De asemenea, au obţinut medalii cadrele didactice coordonatoare, prof. univ. dr. Diana Ioniţă și asist. univ. dr Cătălin Grădinaru, pentru activitatea de monitorizare și  de evaluare a rapoartelor scrise și a prezentării finale.

Universitatea din Bucureşti reaminteşte că „Dukenet este o reţea care a fost înfiinţată acum 25 ani şi care cuprinde universităţi importante din Europa. Începând cu anul 2008, Universitatea din Bucureşti a devenit partener cu drepturi egale, urmând să trimită anual studenţi de la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine și Facultatea de Administrație și Afaceri la un stagiu intensiv de strategii de marketing. În anii anteriori, distincțiile primite în cadrul competiției au deschis uşile companiilor multinaţionale la angajare, făcând diferenţa dintre absolvenţii noştri şi alți candidaţi”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

NN a plătit aproape 1 miliard de lei clienților de asigurări și pensii private din România în 2023

NN a plătit clienților de asigurări și participanților la...

Biofarm înregistrează un profit net de 77 milioane lei în anul 2023, în creștere cu 9% față de 2022

Biofarm, (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai importanți...

REPACO Capital lansează construcția Crevedia Retail Park, o investiție de peste 15 milioane de euro

 Dezvoltatorul REPACO Capital a demarat construcția unui nou strip...

O nouă dimensiune a aplicațiilor IA la bordul autovehiculului

Grupul Bosch prezintă o analiză asupra demersurilor proprii de...