Versiune nouă a platformei de comenzi online KFC

Date:

KFC, definit ca „lider în segmentul de restaurante cu servire rapidă”, anunță că „lansează o nouă versiune a platformei sale de comenzi online, care pune la dispoziția clienților întregul meniu KFC, așa cum este regăsit în restaurantele sale. Acesta este disponibil atât pentru comenzi cu ridicare, cât și pentru livrare, cu aceleași prețuri ca în restaurante, în toate orașele în care brandul este prezent, extinzând astfel serviciul de livrare la nivel național. Platforma este disponibilă atât în varianta web, pe comanda.kfc.ro, cât și într-o nouă aplicație mobilă, KFC APP, în App Store și Google Play”. 

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group: „Odată cu noua soluție de e-commerce, redefinim complet modul în care interacționăm cu clienții noștri. Prin tehnologie avansată, am creat o platformă care anticipează și se adaptează la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor. Astfel, le oferim acestora nu doar un proces de comandă simplu și rapid, ci o experiență digitală completă și personalizată. Această investiție reprezintă un pas important în evoluția digitală a KFC și ne poziționează, încă o dată, în avangarda industriei locale de food service.”

După cum precizează inițiatorii, „aplicația mobilă oferă acces rapid la întregul meniu KFC, incluzând și categoria de cupoane KFC, care aduce periodic cele mai bune oferte din restaurante, dar și cupoane în format digital, disponibile exclusiv în aplicația mobilă, în secțiunea de Oferte #pebune. Pentru a asigura clienților un flux de comandă online simplu, rapid și fluid și, implicit, o experiență unitară între canalele offline și online, au fost realizate o serie de optimizări. Printre acestea se numără cea a procesului de comandă online cu ridicare, prin localizarea rapidă a celui mai apropiat restaurant, extinderea infrastructurii de comandă cu livrare la nivel național, integrarea cu metode de plată online și îmbunătățiri semnificative din punct de vedere UI/UX.

Implementarea noii platforme a fost realizată în parteneriat cu Zitec, folosind VTEX, platforma de comerț modulară și completă, în care au încredere 2.600 de mărci și retaileri de talie globală. Aceasta este capabilă să susțină eficientizarea, extinderea și optimizarea proceselor de comandă online, răspunzând nevoilor de business ale KFC și infrastructurii preexistente. 

Echipa Zitec a propus o soluție end-to-end personalizată, ce a inclus dezvoltarea noii platforme VTEX web și a aplicațiilor mobile iOS și Android și integrarea cu toate sistemele operaționale interne, creând o infrastructură digitală care le oferă consumatorilor o experiență intuitivă și completă.

Aplicația mobilă include măsuri avansate de securitate cibernetică: utilizatorii beneficiază de autentificare rapidă prin cod unic trimis pe email (OTP), dar și prin rețele sociale, iar plățile online sunt securizate prin 3D Secure, garantând siguranța și integritatea datelor personale și financiare”.

Alex Dobre, Retail & Distribution Director, Zitec: „La KFC am colaborat cu o echipă dedicată înțelegerii nevoilor clienților săi, astfel că, încă din etapa de analiză și consultanță, am pornit cu obiectivul clar de a crea un ecosistem digital care să se îmbine armonios cu experiența din restaurant. Cu ajutorul tehnologiei, am oferit KFC soluțiile necesare pentru a le asigura clienților o experiență unitară, atât online, cât și offline. Mai mult decât atât, noua platformă oferă un nivel ridicat de flexibilitate în ceea ce privește inițiativele de customer loyalty.”

Prakash Gurumoorthy, General Manager EMEA & APAC la VTEX: „VTEX a lansat cu succes prezența e-commerce a KFC în România, oferind o integrare perfectă a experiențelor pe mobil și web. Prin valorificarea platformei sale flexibile și scalabile, VTEX a permis o implementare rapidă și capabilități omnichannel, asigurând o călătorie a clienților unitară și consecventă pe toate canalele. Această strategie îmbunătățește experiența utilizatorilor și poziționează KFC pentru o creștere scalabilă cu platforma modulară și completă de comerț VTEX, destinată business-urilor inovatoare.”

KFC subliniază că, „odată cu lansarea KFC APP 2.0, compania anticipează o creștere semnificativă a ratei de utilizare a aplicației și retenției în rândul clienților KFC, precum și o creștere semnificativă a vânzărilor prin canalul propriu de e-commerce.

Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România, pagina de TikTok KFC România și site-ul www.kfc.ro”.        

Sphera Franchise Group este caracterizat drept „cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România și KFC în Chişinău, Republica Moldova, și în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 170 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori București din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în FTSE Global Microcap și în MSCI Frontier Markets Small Cap.    

Zitec este cunoscut ca „lider în servicii de dezvoltare de software end-to-end în România și partener de încredere pentru transformarea digitală a multinaționalelor europene din peste 30 de țări. Echipele Zitec au livrat mai bine de jumătate de milion de servicii personalizate de dezvoltare de produs, alături de 750 de proiecte digitale end-to-end, pentru clienți precum KFC, Decathlon, eMag, Leroy Merlin, Sameday, Tazz, Token. Compania are un scor CSAT constant peste 80% și un punctaj eNPS care se situează deseori la peste 20 de puncte față de media industriei.

Zitec este una dintre puținele companii certificate Google Cloud Premier Partner, Microsoft Solution Partner – Digital & App Innovation, Microsoft Advanced Specialization – Infrastructure Migration to Azure, Amazon AWS Technology Partner, și Adobe Solution Bronze Partner. De asemenea, compania are certificările ISO:9001, ISO:27001 și CREST, fiind totodată recunoscută de către DNSC drept NIS Security Auditor. Aflați mai multe pe www.zitec.com”.

VTEX (NYSE: VTEX) este „platforma de comerț digital compozabilă și completă care livrează o mai mare eficiență și o reducere a mentenanței pentru companiile care sunt în căutarea unei investiții în IT inteligentă și în modernizarea tehnologiei folosite. Prin abordarea noastră pragmatică, oferim producătorilor, distribuitorilor și retailerilor o soluție amplă, cu o flexibilitate de neegalat, ce le permite să investească strict în ceea ce le oferă un avantaj competitiv și o creștere a profitabilității. VTEX a câștigat încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, inclusiv Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (în anul fiscal încheiat la 31 decembrie, 2023). Pentru mai multe informații, vizitați www.vtex.com”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Colliers: Prețul locuințelor ar putea crește mai rapid decât salariile  

Scăderea autorizațiilor pentru proiecte rezidențiale și, implicit, a ofertei,...

Top acțiuni deținute de utilizatorii eToro în T3: investitorii individuali susțin acțiunile europene și cumpără acțiunile CrowdStrike și Intel 

Investitorii individuali au achiziționat acțiuni europene în acest trimestru,...