Târgul de turism al României, la Romexpo

Date:

În perioada 21-24 februarie, la Centrul Expozițional Romexpo (pavilioanele B1 și B2) se desfăşoară Târgul de Turism al României I, concomitent cu Romhotel – Expoziția internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante.

La Târgul de turism al României I participă 330 de mari companii din Bulgaria, Chile, Congo, Croația, Grecia, Ungaria, Israel, Macedonia, Moldova, Palestina, Portugalia, România, Rusia, Spania, Turcia.

După cum informează organizatorii şi partenerii (Romexpo, Camerele de Comerţ şi Industrie din România, Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România, Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România, Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc, Asociaţia Naţionalî de Turism Rural, Ecologic şi Cultural), oferta cuprinde „pachete turistice avantajoase, potrivite oricărui buget sau tip de călătorie (recreațională, de afaceri, individuală, de grup, excursie sau sejur); pachete cu reduceri considerabile la călătoriile către destinații exotice, fie cele frecventate des de români, fie unele mai puțin promovate și cunoscute de către public; gadget-uri și accesorii utile, unice, moderne și adaptabile în funcție de tipul și scopul călătoriilor; evenimente de promovare a diferitelor destinații românești, montane sau de pe litoralul Mării Negre, precum și a agroturismului românesc; pachete de asigurări de călătorie și alte servicii complementare”. Conex, au loc dezbateri, conferinţe, seminarii etc.

În paralel, se desfăşoară Expoziţia Internaţională de echipamente, mobilier şi dotări pentru hoteluri şi restaurante – Romhotel, definită drept „cea mai importantă manifestare pentru industria ospitalităţii”. Tematica ediției, anunţată de organizatori, cuprinde „echipamente specifice, dotări, mobilier și accesorii pentru structurile de primire, unitățile de alimentație publică, catering, fast-food; produse, echipamente și accesorii pentru întreținerea curațeniei și igienei pentru hoteluri și restaurant; siguranță, securitate și echipamente electronice pentru structurile de primire și unitățile de alimentație publică”. Ateliere culinare, demonstraţii, workshop-uri, conferinţe etc. întregesc programul.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...