Superfood Company, vânzări cu 7% mai mari în S1 faţă de perioada similară din 2017

Date:

Superfood Company, reper în importul și distribuția de produse pentru copii de 0-3 ani, anunţă că în primul semestru din acest an a realizat vânzări cu 7% mai mari față de perioada similară din 2017, atingând aproximativ 11,5 milioane euro (54 milioane lei). Gama de produse cel mai bine vândută din portofoliul companiei a fost „Baby Nova” (suzete, biberoane, tetine şi accesorii).

În ansamblu, creşterea pieței produselor de îngrijire a copiilor mici în primul semestru din acest an în raport cu prima jumătate a anului trecut este estimată de Superfood Company la 5%. În acest context, directorul general Daniel Dărăban subliniază: „Am încheiat primul semestru al anului cu afaceri în creștere, așa cum prognozam. Sunt bucuros că în 2018 Superfood Company a reușit să își majoreze vânzările cu 7%, procent aflat peste nivelul de creștere a pieței pe care activăm, ceea ce înseamnă că ne-am mărit cota de piaţă, nu doar că am urmat o tendință. Sunt încrezător că această evoluție bună va continua și în următoarele șase luni, dar e greu să facem estimări deoarece piața produselor pentru copii, deși este stabilă în acest moment, este plină de provocări”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Giganții chinezi din tehnologie dezvoltă inteligența artificială în pofida restricțiilor privind cipurile

În ciuda incertitudinilor economice globale, a restricțiilor la exportul...

GenAI și viitorul profesioniștilor fiscali

| de Alex Milcev, Partener, liderul departamentului Asistență fiscală și juridică, EY România

Exim Banca Românească oferă credit ipotecar cu bonus de 500 de lei la Târgul Național Imobiliar 

Exim Banca Românească anunță că „acordă persoanelor fizice, care...