Superfood Company, vânzări cu 7% mai mari în S1 faţă de perioada similară din 2017

Date:

Superfood Company, reper în importul și distribuția de produse pentru copii de 0-3 ani, anunţă că în primul semestru din acest an a realizat vânzări cu 7% mai mari față de perioada similară din 2017, atingând aproximativ 11,5 milioane euro (54 milioane lei). Gama de produse cel mai bine vândută din portofoliul companiei a fost „Baby Nova” (suzete, biberoane, tetine şi accesorii).

În ansamblu, creşterea pieței produselor de îngrijire a copiilor mici în primul semestru din acest an în raport cu prima jumătate a anului trecut este estimată de Superfood Company la 5%. În acest context, directorul general Daniel Dărăban subliniază: „Am încheiat primul semestru al anului cu afaceri în creștere, așa cum prognozam. Sunt bucuros că în 2018 Superfood Company a reușit să își majoreze vânzările cu 7%, procent aflat peste nivelul de creștere a pieței pe care activăm, ceea ce înseamnă că ne-am mărit cota de piaţă, nu doar că am urmat o tendință. Sunt încrezător că această evoluție bună va continua și în următoarele șase luni, dar e greu să facem estimări deoarece piața produselor pentru copii, deși este stabilă în acest moment, este plină de provocări”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...