De la Coco, chanteuse de café la un brand de peste 7 miliarde dolari

Date:

“The most courageous act is still to think for yourself. Aloud”

S-a născut în Saumur într-o familie săracă, dintr-un tată vânzător ambulant de țesături și o spălătoreasă, într-o vreme în care femeile n-aveau de ales decât între a fi gospodine, vânzătoare sau lucrătoare în fabrică. Dar o femeie să devină antreprenoare? Care ar fi fost șansele? Și dacă acest context nu era de ajuns de dificil, după moartea mamei și cei șase ani petrecuți în orfelinatul unei biserici catolice, la 18 ani, Gabrielle a ajuns să cânte în cafenele, de unde a şi rămas cunoscută pentru totdeauna drept Coco. Nu vorbim de un personaj de roman, ci despre copilăria și adolescența lui Coco, Gabrielle Coco Chanel.

„One world was dying, another coming into existence. I was there an opportunity beckoned and I took it. I was the same age as the new century, so it turned me for its expression in clothing.”

Varianta integrală a articolului este disponibilă doar pe bază de abonament

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Ziua Copilului: Vânzările de Barbie au scăzut cu 40 la sută în primul trimestru

 Pawel Majtkowski, analistului eToro De Ziua Copilului, am aruncat o privire...

Microsoft Build 2023: noi soluții de inteligență artificială pentru viitorul digital

Microsoft Build 2023 – cel mai important eveniment dedicat...

Bestjobs: Angajații profită de minivacanța dintre 1 și 5 iunie

Cei mai mulți au planuri aproape de casă, dar...