AULA MAGNA a Universității Politehnice București reunește peste  1,000 de antreprenori la Conferința Națională a Romanian Business Club

Date:

  • Speakeri: Mircea Căpățână (Fondator SmartBill & Investitor Imperiul Leilor), Teodora Tompea – DiGi 24 & Antreprenor), George Buhnici (Specialist IT & YouTuber), Răzvan Raț (Investitor Imperiul Leilor), Lucian Azoiței (Dezvoltator Imobiliar, Forty Management), Corina Păduraru (Marketing Manager Ferrari și Aston Martin România), Liliana Cristea (Psiholog de business), Mădălina Uceanu (Managing Partner & Career Advisor)
  • Maraton de elevator pitch: 30 de prezentări de câte 3 minute fiecare
  • Invitat surpriză: un pionier al antreprenoriatului recunoscut în domeniul său de activitate

Peste 1,000 de antreprenori români vor participa miercuri, 20 septembrie, la Conferința ARMNCP – Antreprenori Români care Nu se Mulțumesc Cu Puțin organizată de Romanian Business Club în AULA MAGNA a Universității Politehnice București.

Treizeci de antreprenori români vor avea la dispoziție 3 minute fiecare pentru a-și prezenta afacerile alături de o serie de vorbitori cunoscuți cu experiență relevantă: Mircea Căpățână (Fondator SmartBill și Investitor Imperiul Leilor), Teodora Tompea (DiGi 24 și Antreprenor), George Buhnici (Specialist IT și YouTuber), Răzvan Raț (Investitor Imperiul Leilor), Lucian Azoiței (Dezvoltator Imobiliar, Forty Management), Corina Paduraru (Marketing Manager, Ferrari și Aston Martin România), Liliana Cristea (Psiholog de business), Mădălina Uceanu (Managing Partner și Career Advisor). Acestora li se va alătura și un invitat surpriză, un nume cunoscut în domeniul său de activitate, a cărei identitate va fi făcută publică doar la eveniment. Printre temele abordate de speakeri vor fi motivație și inspirație pentru performanță în antreprenoriat.

„Sunt tare mându de faptul că Romanian Business Club împlinește anul acesta 5 ani de existență și reunește peste 400 de companii și pe fondatorii acestora. Suntem o comunitate antreprenorială, ne bazăm unii pe alții, ne întâlnim cu perseverența în zile de miercuri de aproape 260 de săptămâni și cateodată chiar mutăm munți pentru fiecare coleg care ne cere ajutorul. Proiectul ARMNCP – Antreprenori români care nu se mulțumesc cu puțin by Romanian Business Club a ajuns la a doua ediție națională și însumează toate valorile comunității noastre. Cred în continuare că problemele în business se repară întâi la nivel emoțional, apoi la nivel cognitiv și abia apoi la nivel de business. Și cred că cel mai frumos lucru pentru antreprenorul român este să construiască un business care să poată funcționa la fel de bine și fără el”, a declarat Vlad Mihălăchioiu, fondator Romanian Business Club și organizator al Conferinței ARMNCP – Antreprenori Români care Nu se Mulțumesc Cu Puțin.

Programul conferinței include, de asemenea, și două sesiuni de networking în cadrul cărora participanții au șansa de a cunoaște antreprenori din domenii diverse și de a stabili conexiuni de viitor.

Antreprenorii – Manea Andra – Elastix Shop, Oana Tesoi – Eubeauapakangen.ro, Voicu Alexandru – IUKA, Alexandra Gheorghita – Softwarehr.ro, Cosmin Neagu – MACSHOP, Mihai Nastase – CARGO BUDDY, Cristian Radulescu – RUXIV, Florin Neby – Show Up, Antonina Caraiorgu și Stefania Vladescu- The HR Avenue, Roxana Silean – Art Fashion Fair, Irina Gheata – CITY FLOWERS, Dan Boabes, Florentina Savu – SOLAR WATTS, Horatiu Hagiu – Weex Global, Slavic Saramet – Evydent.ro, Gena Tudor – Gena Tudor, Todos Marius – Todos Company, Laura Eremia – ASOCIATIA LUMEA EMEI, Rose-Marie Bunea – Healthy Bites, Cristina Cristache – Designer, Surdu Madalin – Agrigo.ro – care au demonstrat de-a lungul carierei pasiunea și devotamentul pentru business vor împărtăși insight-uri valoroase și experiențe personale, transformând această ediție într-o oportunitate unică pentru toți participanții să învețe, să se inspire și să-și dezvolte cunoștințele în sfera antreprenorială.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Allianz Trade lansează raportul „Sector Atlas 2024″, o analiză cuprinzătoare a perspectivelor economice și sectoriale globale

Allianz Trade publică raportul „Sector Atlas 2024”, document ce...

Studiu Brand Management: Publicitatea indoor în malluri rămâne una dintre cele mai eficiente metode de promovare

Într-o lume tot mai digitalizată, în care atenția consumatorilor...

Start in Bac – alternativă inovatoare și accesibilă la sistemul tradițional de meditații

În fiecare an, sute de mii de elevi români...